~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Så det er bare å kjøre på jenter om mannen er litt mindre intelligent..!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 hahahaha.. da lurer jeg på hvordan en hel rekke menn var før de fikk barn.. for jeg kan nevne i fleng menn som ikke er spesielt begavet etter barnet har kommet.. hehe.. men det har kanskje med mine mange aleneforeldrevenninner og gjøre...
Dronningen! Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Har R. gjort noe genialt nå eller? H. er smart nok som han er, orker ikke smartass mannfolk!
~sjiraff~ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe.. nei jeg lurer på om han er unntaket som bekrefter regelen ;o) (var på nrk-nyhetene)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er overbevist om at mannen var smartere før jeg altså, men kanskje det bare var jeg som var mindre hjemme...
mamiladi Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Dette har jeg ment lenge :-) Har lenge hatt inntrykk av at mange menn blir mindre egoistiske, blir mer reflekterte og mer empatiske av å få barn. Menn som ikke får barn har en tendens til å bli gamle grinebitere dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå