Gå til innhold

Er dette noe farlig?:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dette være tegn på noe farlig?:( Sønnen min har hatt en tre-fire feberepisoder på tre uker, kastet opp to ganger med to dagers mellomrom. var på sykehuset og tok noen blodprøver og en urinprøve. urinprøven viste litt hvite blodlegemer. har ikke fått svar på alle blodprøvene men på noen. i brevet jeg fikk fra legen, stod det at han har lavt jernlager men normal blodprosent men vi skulle avvente med å gi jern. og litt høye leververdier..høres så skummelt ut:S han får litt lett blåmerker og klager over bensmerter, men bare på natt. uff, tenker jo leukemi med en gang:( han er ellers i fin form. veldig aktiv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ikke morsomt ut. Hvorfor ble dere sendt til til sykehuset? Tror legene det kan være leukemi, eller er det du som har tenkt den diagnosen?

Skrevet

vi ble bare sendt dit fordi de på legesenteret ikke tar blodprøver på så små barn. Han blir tre år i januar. Det er bare jeg som tenker på leukemi, siden han har hatt ofte feber, får lett blåmerker og klager over bensmerter.også har jeg lest at høye leververdier kan tyde på kreft. .

Skrevet

Sykehuset vil i hvert fall ta det på alvor hvis de mistenker kreft! Sønnen min var for ikke lenge siden igjennom utredning pga mistanke om kreft, uten at det var det. Og da skjedde alt veldig fort. Hvis du er redd, så gi deg ikke før alt som er av prøver har blitt tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...