Gå til innhold

setter dere opp håret til jentene deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

vær dag? med spenner strikk hårbøyle å slik. altså jeg børster å steller håret til jenta mi på 6 år men ikke alltid jeg setter i spenner å strikk ol. å vis vi er på besøk til mamma må hun bare sette opp håret til pia .. får helt angst av dette ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hver eneste dag!

Skal man først ha langt hår skal det ordnes. Verste jeg ser er jenter som på død og liv skal ha langt hår men som ikke har gredd det en gang.

Tynt, tjafsete og ustelt- fysj

Skrevet

hun har langt tykt hår som jeg førster å setter på henne hår bøyle da.. er det så ille altså...

Skrevet

børster

Skrevet

hah...ja det kunne jeg prøvd...hun vil absolutt ha det løst, så her er det en gang i skuddåret det er en strikk eller en spenne i det. Hun er 2,5 år, og har STERKE meninger på dette punktet ;o) Lært seg å dra håret bak øret da, og det gjør hun ustanselig..hehe..skjønner ikke at hun ikke heller vil ha det i strikk!

Skrevet

ja jeg gjør det hver dag.. eller i dag er første dagen på lenge at hun bare har hatt en klemme i luggen.., ellers så har hun alltid musefletter, musehaler, hestehale osv....

hun er 2 år

Skrevet

Det er utrolig upraktisk å ha langt hår løst på små jenter! Jobber selv i bhg på småbarn, og vi har en egen mappe med strikk som vi setter i håret før de begynner på frokosten.

Dette er jenter med langt, tykt hår, og hvis vi ikke setter det opp får de håret fullt av grøt og snørr... Æsj.

Skrevet

Jepp, hver dag. Tar kanskje 3 minutt.

Skrevet

Det er bare skulderlangt da...slapp av ;o) Det går så bra så :o)

Skrevet

Deilig når det er stivt av snørr... Jæææk!

Skrevet

Ja, hun har spenne i håret hver dag, og av og til strikk. Hun elsker å ha dilldall i håret.

Skrevet

HVorfor spør du når du ikke liker svarene du får?

Skrevet

Børster det hver dag ja, men setter det ikke opp nei.

Synes ikke det er noe poeng med langt hår hvis man skal sette det opp hele tiden, da kunne man likså godt hatt en kort frisyre:)

Setter det opp når det er noe spesielt (som turer, turn). Der det blir litt i veien. Eller når hun ber om det selv.

Synes det er nydelig med langt, tykt og blankt hår på småjenter jeg:) Som bølger seg nedover ryggen. Ser jo ikke det hvis det settes opp hele tiden.

Skrevet

Hvem? Jeg? Jeg har ikke spurt, har svart :o) Vasker og grer håret hennes ofte, og det er sjelden/aldri verken snørr eller andre raritetere i håret hennes. Ikke etter barnehagen heller, hun er pertentlig med at det i hvertfall skal være "hektet" bak ørene, så dette klarer hun fint selv. Men for enkelhets skyld (altså at hun ikke hadde trengt å dra det bak ørene ustanselig) skulle jeg gjerne hatt en strikk i det :o) Men når det går så fint uten så har jeg ikke ofret det noe mer tankevirksomhet.

Skrevet

Hun elsker alt som har med strikker, hårbøyler o.l. å gjøre. Hun har ikke så langt hår, men setter det alltid litt opp med prinsessespenner :-) Så stolt da vettu :-)

Skrevet

Beklager, jeg blandet sammen deg og HI:o)

Skrevet

Jeg prøver iherdig å sette håret til bop i musefletter og i "grorudpalme", hun blir så søt med fjonene i strikk, men det rives rett ut igjen samme hvor mye jeg overøser henne med komplimenter.

Skrevet

hun har lang lugg og hår til litt under ørene. så vi bruker en spenne til å holde luggen borte. før satt vi alltid opp i musefletter eller sånne prinsesse leah-buns på hodet. nå vil hun spare igjen, så vi får se hvordan det går..siden hun hater å gre håret sitt. har sagt at det bare blir langt hår om jeg slipper alle tårene og tenners gnissel når vi skal gre og sette det opp. jeg sprayer på plass luggen som regel når hun drar i barnehage da, og setter spenna i . holder greit hele dagen.

:o sa jeg virkelig her på dib at jeg bruker hårspray på 4åringen min! :o

Skrevet

og jeg snakker om star-wars prinsessen altså.. ikke den norske lzm. hehhe.

Skrevet

Har en liten tulle i barnehagen, den lengste hårfjonen er i "panneluggen"...og det fjonet får klemme på seg hver dag, til den ramler av og er borte vekk... Det klør etter å klippe den"dotten" av... Hun hadde vært pener uten...

Største grisekoppen har halvlangt hår, og hun elsker MYE makrell, kaviar, syltetøy, majones... og håret får sin dose!!

Mang ser faktisk ugredd ut når de kommer...floker kommer ikke på veien TIL barnehagen...

Hadde en assistent som klippet en pannelugg engang.... Der var det ren og skjær latskap fra foreldrene. Det er bedre med en skjevt klippt lugg enn "hår på nesen!"

Poden HATER forøvrigt om jeg prøver å ha gele ol i håret hans, skriker sine modige tårer!! HAha, ja det ikke så lett.. Men han har ikke langt ustelt hår!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...