blond Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Han er søt og snill, men plutselig snur det og han blir sur og gretten, så sint at han nærmest tramper i stykker gulvet og prøver så godt han kan å få flyt i ordene som kommer hakkende ut. Er det typisk for 6-åringen?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Min svinger også veldig i humøret sitt.. Han blir sint, skriker høyt til oss.. Tramper i sinne og fortvilelse opp trappene så det høres ut som han skal komme gjennom gulvet. Er også veldig hårsår, gråter fort hvis han tror noen ler av han. Er kjempe glad i det ene minuttet, og kjempe trist i det neste minuttet.. Kan være fryktelig slitsomt, og synes mange ganger det kan være vanskelig å håndtere og vanskelig å vite hva jeg skal gjøre å si..
blond Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Så er ikke min 6-åring alene om å ha det slik, godt det da. Heldigvis er han mottakelig for logiske argumenter for å ikke ta det helt ut, enn så lenge...Det er vel bare en liten smakebit på hvordan det blir når tenårene står for døren...
solemio Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Kalles ikke denne tida prepubertet, da? En liten forsmak, før 8-11 alderen skal være helt krem? Lillebror her på 6 er foreløpig MYE lettere å ha med å gjøre nå enn han noensinne før har vært, men jeg husker storebror med skrekk fra den alderen. Slettes ikke lett å ha med å gjøre,- gjorde alltid motsatt av det som ble sagt, veldige svigninger i humør, og et veldig behov for å få siste ord. Han er nå tilbake til sitt sjarmerende selv (for ei lita stund)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå