Storebror & Lillesøster Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 ÅÅÅ det var deilig egentilg ville han ikke gjøre det mente det var så tidlig,men hører jo så mange som får høre det mye tidligere,i tillegg er terminen min usikker pga lang og uregelmessig sykluss,så kan bli satt tilbake 1-3 uker,eller jeg kan være like heldig som sist 3 dager tilbake:) Jeg var litt frekk og sa at jeg trodde de hadde hørt den så tidlig sist jeg var gravid,selv om de flese ikke vil gjøre det før uke 12-13,var vel 12+6 første gang sist jeg hørte det,men de hørte jeg den veldig bra,var ikke så lenge jeg fikk høre den før den forsvant og kom tilbake såvidt,men fikk iallefall bekreftet at det lille hjertet slår,det er jo det viktigste. JØSS sa legen da vi hørte hjertet....tror nesten han var overrasket.
snuppene 09 og 11 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei! jeg var hos legen på onsdag, var da 10+5 og legen foreslo å prøve å finne hjertelyd. Jeg var ikke forbredt på det siden det var såpas tidlig. men han fant ett lite hjerte som banket i magen min:-) syntes det var en veldig fin opplevelse! Men legen min mente ikke jeg kunne være kommet kortere enn 10+ 5 for da ville han ikke funnet det.. så om min lege har rett kan du ikke bli satt mye tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå