Gå til innhold

Hvor mange her kaster tamponger i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal man vel helst ikke gjøre, skal man vel?

Men jeg har venninner som gjør det, hva gjør dere?

Bortsett fra dere som fyrer med de da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Always -tampongene sitt vedlegg, står det at man kan kaste de i do. Så jeg gjør det, ja

Skrevet

Nei, de kaster jeg i søppelbøtta på badet gitt.

PS! Jeg kaster de i do på jobben. Slemme jente..

Skrevet

Gjør det ikke hjemme, men ofte ute å noen ganger hos andre.

Som f.eks, gutter som ikke har søppelbøtter eller som jeg vet ikke tømmer søppelet på badet så ofte, ekkelt at det ligger en tampong å råtner der da...

Skrevet

Kaster dem i do..Er det så farlig a?

Skrevet

Kan Always- ob kastes i do? Kanskje jeg skal prøve de da;) Kastet alltid ob i do da jeg bodde hjemme, hos foreldrene mine, det gikk fin- fint. MEN- gikk ikke bra da jeg flyttet for meg selv. Lagde oversvømmelse, rørene ble helt tett av ob'ene:) gikk en god stund før det ble tett da, flere mnd...Men gjorde det i god tro da. Har ikke gjort det siden, historien med oversvømmelsen er ca. 8-10 år tilbake i tid.

Skrevet

Dere som kaster tamponger i do: er dere klar over at selv om det ikke blir stopp hos dere så kan tampongene forårsake stopp hos noen annen som deler rør med dere??

Egoistisk vil jeg si!

Skrevet

står jo på pakningsvedlegget at de kan kastes i do, er det noe problem da? gjort det i 15 år jeg, og det har ikke skjedd noe ennå:...

Skrevet

Jeg kaster de også i do... Mange steder er det ikke lagt til rette for å hive de i søpla, så da har man ikke så mye valg.

Men da jeg bodde i et gammelt hus med gamle rør så gikk det galt pga trådene i tampongene hengte seg fast i røtter som hadde vokst inn i rørene :(

Så er jeg i gamle hus så lar jeg være, større sjanse for at det går tett der!

Skrevet

Tampongflommen kommer snart til å velte over oss alle som en diger flodbølge den dagen alle røra er tette! Uææææ!!!! :(

Skrevet

kaster aldri i do, hadde dævva om det skulle vært mine heslige tamponger som forårsaket oversvømmelse.. dritflaut!!

Skrevet

Jeg kaster dem i do ja. Siden hun over forteller at hun har gjort det i 15 år, måtte jeg tenke etter hvor lenge jeg har gjort det. Fy søren det er nesten 28 år det. Deprimerende.;o)

Skrevet

Å ja. anonym 23.54. 28 år, og ingen tette rør som jeg vet om ihvertfall.

Skrevet

Hehe, det VAR flaut å lage oversvømmelse! Men sa det ikke var meg, for det var det flere leiligheter som delte rør. Kan hende det ikke bare var meg heller, var ikke i vår leilighet det ble oversvømmelse;) Men som sagt, gjør det ikke lenger nå.

Skrevet

Kaster i do, men på jobben kaster jeg de i søpla. Hadde dødd dersom den hadde forårsaket flom på den lille doen på jobben.

Skrevet

Kastet i do i 20 år.

Er jeg på ferie i land med "dårlige" rør pakker jeg inn og kaster i søpla.

Skrevet

Jøss. Nå ble jeg faktisk skikkelig overraska. Har aldri kasta dem i do, alltid vært redd for å tette igjen. På OB-pakke står det (sto i hvertfall før, en del år siden jeg gadd å lese pakningsvedlegget) at de ikke skal kastes i toalettet. På mange offentlige doer henger det også skilt om dette, har alltid tenkt på det som en selvfølge, type "hvilke idioter er det som kaster det i do, da?". Så nå er jeg overrasket. Særlig frekt å gjøre det hos andre, om noen hadde tetta dassen her med tampongene sine hadde jeg pent sagt blitt forbanna.

Skrevet

Jeg kaster i do. Har gjort det i 15 år. Mamma bor i et gammelt hus, er nok de jeg har kastet flest tamponger i do.

Var på besøk her om dagen, skulle kaste tyggisen min i søpla på badet, og der lå en tampong, synes det var litt ekkelt da.

Skrevet

kaster de i do.. det har jeg alltid gjort!

Men nå har jeg bare bruk for dem ca 4 ganger i året da.

Skrevet

Da jeg var yngre, kastet jeg de alltid i do. Nå kaster jeg i søpla dersom det finnes, og i do dersom det ikke finnes søppelspann på toalettet.

Skrevet

Kaster de alltid i søppla hjemme hos meg selv. Å er det søppelspann hos andre gjør jeg det der også. Ytterst sjelden de havner i do...

Skrevet

Ja,jeg kaster dem rett i dass. Brukte tamponger er noe av det ekleste jeg vet om,takler ikke å ha dem i noen form for søppelbøtte.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri, å da mener jeg ALDRI kasta tamponger i do. I mitt toalett er det kun papir og tanntråd som trekkes ned. Hjemme hos mine foreldre går ALT i do... Middager og mye annet boss. Jeg synest det er ufyselig å bare hive alt i do, så jeg hiver ting som ikke hører hjemme i et toalett i søpla.

Skrevet

Rørleggere sier at det eneste som skal i do, er det du trøkker ut av deg og det du tørker deg med;-)

Skrevet

Hive de i do?? tanken har aldri slått meg en gang.

En gang mistet jeg en ubrukt tampong i do når jeg var ute og festet, jeg plukket den opp med hånden og kastet den (den holdt seg heldigvis flytende). Vasket meg selfølgelig kjempe godt etterpå.

Gidder ikke å tette dassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...