*Mamma'n* OVERTID Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 nå er snuppa mi 8mnd, og jeg sluttet å amme for ca 2mnd siden pga liten produksjon. jeg har ennå ikke fådd mensen tilbake:O når fikk dere den tilbake? tok det lang tid etter at dere sluttet å amme? takk for svar:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ta en graviditetstest, kanskje? Det tok ca. 1 mnd for meg.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 tror ikke jeg er gravid.. har ikke merket noen form for forandring på kroppen.. men synes det er litt merkeligt at jeg ikke har fått mensen enda.. hmm..
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk den tilbake 3,5 mnd etter fødsel med begge to, og jeg fullammet. Folk er jo forskjellige, men jeg hadde nok tatt en test bare for å være på den sikre siden
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2008 får kjøpe en test i morgen da, for å være på den sikkre siden som du/dere sier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå