Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 I dag har jeg jobbet aktivt med motivasjon for å få snuppa (4,5) til å gå på do. Vi har gjort storjenteting, bakt og malt og sånt som lillebroren er for liten til (er nok litt sjalu) og gjort et stort nummer av at bare de store kan være med på sånt. De som ikke kan å gå på do, er for små. Det har jo gått suverent!! Vi har gjort masse koselig, og hun har fått masse skryt. Jeg fikk henne på do rett før barnetv, og tenkte at nå ville hun oppnå premie for å ha hatt tørr truse. Endelig!! Men nei. Ved kveldstellet like etter sju hadde hun tissa seg ut masse! Argh!! Hadde vært så koselig å kunne belønne innsatsen! Jeg skal ikke spørre etter råd, for de har jeg fått mange av. Men ett sted må frustrasjonen ut...
blond Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hun har vært flink lenge! Det fortjener vel belønning?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Joda, hun har vært det=) Men det er liksom avtalen at trusa skal være tørr hele dagen, da Og hun kan når hun vil, det er litt typisk at det kom like før leggetid, da var det ikke flere storjenteting igjen å gjøre. Bare premien, men den har visst mistet glansen. Har prøvd premie etter hvert dobesøk også, men det mista raskt effekten. Uhell som skjer fordi det er langt til do eller vi fomler med klær teller selvsagt ikke.
blond Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Bleieslutt er virkelig en prøvelse for tålmodigheten og utholdenheten til foreldre! Hold ut!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Takk=) En gang må det jo ta slutt. Sånn ved myndighetsalder kanskje;) (håper det ikke går troll i ord nå, he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå