Gå til innhold

Har Babygullz født?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, på søndag såvidt jeg husker :) Vilde Alexandra er navnet til den nyfødte. Kjempenydelig baby!!!!!!

Skrevet

Da sitter hun vel og gråter sårt foran speilet, med den tidligere så veldreide skrotten sin.

Skrevet

Gråter, hvorfor det? Tror hun er kjempelykkelig jeg, hun har jo akkurat blitt mamma :)

Skrevet

"Hurra"...... da kommer vekt-maset og alle kompleksene hennes tilbake igjen, bare på dinbaby denne gang. Regner med det kommer tusen overskrifter som: "Hvor mye har dere gått ned etter fødsel?", "Hvordan gå raskest ned etter graviditet?", "Har dere stor rompe etter graviditet?"

Skrevet

Hun er isåfall ikke den første som bryr seg om hvordan hun ser ut etter fødsel :) Å nå matchvekt er vel et mål for de fleste! Men hun er nok i førsteomgang mest opptatt av den nyfødte tenker jeg. Tror hun kommer til å bli en kjempeflink mamma :)

Skrevet

Nei, men hun er desidert en av de få som har vært så JÆVLA opphengt i kroppen sin under svangerskapet hvertfall. Og det stopper neppe der!! Det er noe som heter sunt fokus, men tydeligvis et fremmedord for kjerringa.

Skrevet

Skjønner at hun vil passe på kroppen sin jeg, hun er jo kjempeflott :) Og hva så om hun er litt mer opptatt av utseende enn deg, det går jo ikke utover noen andre..

Skrevet

Signerer anonym 20:49... Er da IKKE noe unormalt å være opptatt av hvordan man ser ut - men forhåpentligvis får hun et litt annet perspektiv nå som hun har blitt mamma, så hun slipper å bli totalt opphengt i sin egen kropp i den grad det blir usunt. Mange som får et bedre forhold til kroppen sin etter de ble mor for første gang:)

Skrevet

Synes dere virkelig hun så bra ut, jeg er sjokkert! Da er dere ikke godt vant, fullstendig blottet for selvinnsikt og sjarm fremstilte hun seg også som på disse sidene.

Skrevet

Ja, jeg syns hun var flott. Men enda flottere med kulemage :) Men jeg syns hun virker som ei bra jente pga måten hun er på, ikke pga hvordan hun ser ut! Og jeg står fast på at hun helt sikkert er verdens beste mamma til lilletulla si, og det er mye viktigere enn noe annet :)

Skrevet

Hvor menge her har ikke skrivd inn om vekta si etter fødsel da? Har ikke lest noen av innleggene hennes, men har fått med meg hva det dreier seg om. Men ikke forhåndsdøm ihvertfall! Gratulerer med bebis!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...