Gå til innhold

Tvillingtreff i Oslo - onsdag 29/10


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu-hei damer! Takk for trivelige timer i Frognerparken i dag. Jeg gjør et nytt forsøk på å samle store og små hjemme hos meg, og satser på at alle holder seg friske. :-) Sender mer informasjon på e-post.

 

Nye og gamle er hjertelig velkommen! Dersom du er ny, kan du sende meg PM slik at du får mail.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig!! Jeg kommer!

Satser på at vi er ferdige med sykdom for i år:-)

Skrevet

Hei

Vi kommer, gleder oss!!

Skrevet

Takk for i dag ja! Veldig koselig.

 

Ha dessverre en avtale denne dagen :-( Men vi sees vel igjen uken etter håper jeg!

Skrevet

Som alltid.. koselig! Men denne gangen savna vi mange! Håper du som føler deg "truffet" kommer denne gangen.. Så koselig å være sammen!

 

Vi kommer!

Skrevet

Så bra at det er onsdag denne gangen......da blir det ikke kræsj med babysangen på torsdagene.

Vi kommer!!

Skrevet

Er for skravlesjuk til å la være å komme! Vi treffes jo så ofte, at det er en viss fare for at vi jentene blir VENNER..... ja vi tilbringer jo mer tid sammen vi tvillingmammaer, enn vi gjør med våre "egentlige venner"....som noen så fint sa det på sist treff. He he. Så trivelig så!!!!!! Og så spennende å finne sammen med jenter som man kanskje ikke ville blitt venner med/møttes i det hele tatt - hadde det ikke vært for de 2 ikke rent ubetydelige faktorer vi har som felles interesse. Dere er en fin gjeng å bruke 1 formiddag i uka på! Jeg kjenner at jeg slapper av og finner adspredelse og inspirasjon og praktisk nytte i dere jenter. Interessant og skikkelig STILIG!!! Gleder meg til onsdag ;-)

Skrevet

Heisann! Me klarte ikkje komma oss avgårde på torsdag, er ikkje kvar dag me er like tidlig oppe...men prøver igjen no hos vannmamma:) Er også innvitert til å væra med på babykino med mammaer her i lillestrøm så har ikkje heilt bestemt oss, men trur det blir tvillingtreff:) Skal også prøva å få med meg julebordet, men kveldene er litt travle endå men håper det går bedre etterkvart...

Skrevet

Vi kommer - og gleder oss veldig til å tilbringe nok en kjempekoselig formiddag med alle store og små :)

Skrevet

Vi kommer også. T&T er klare for action...

Skrevet

Heisann.

Endelig ser det ut til att jeg skal få med meg et treff igjen. Har ikke vært med siden gutta lå i magen men nå er det på tide igjen.. Gleder meg til å treffe dere igjen.

Skrevet

Jeg og guttene har også planer om å komme denne uken :)

Skal bli gøy!

Skrevet

Æsj, jeg kan ikke. Onsdager har vi fysioterapeut her og barseltreff etterpå. Kos dere.

Skrevet

Hei!

Må desverre melde avbud i morgen. Har klart å dobbeltbooke med barselgruppa. Må prioritere barselgruppa denne gangen. Siden vi har vært så mye syke har jeg ikke vært der på 6 uker.

Sees neste uke da!!!

Skrevet

Nå som det er snø på bakken og kaos på veiene må jeg nok melde pass til dagens treff, dessverre :( Har ikke fått på vinterdekk på "min" bil enda og har ikke lyst å bli sittende fast med bilen i en bakke noe sted på veien.

Håper på bedre forhold neste uke!

 

Ha et koselig treff jenter!

Klem

Skrevet

Heisann.

Er det ikke typisk, den dagen jeg faktisk hadde bestemt meg for å få med meg et treff så bestemer værgudene seg for å komme med snø...

Tar ikke sjansen på å kjøre inn til byen på dette føret tenker det er stor sjanse for trafikkoaos som vanlig når den første snøen kommer...

 

Men kos dere jenter så skal vi komme og hilse på enn annen gang!!!

Skrevet

Hei!

Kan nok ikkje komma i dag, har ikkje vinterdekk på bilen... men kommer sterkt tilbake:)

 

Camilla

Skrevet

Hei, hei... Det var hyggelig å treffe dere alle i dag. Nå har jeg også fått kommet meg hit til dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...