* vannmamma * Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hu-hei damer! Takk for trivelige timer i Frognerparken i dag. Jeg gjør et nytt forsøk på å samle store og små hjemme hos meg, og satser på at alle holder seg friske. :-) Sender mer informasjon på e-post. Nye og gamle er hjertelig velkommen! Dersom du er ny, kan du sende meg PM slik at du får mail.
Oslo-71 modell Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Kjempekoselig!! Jeg kommer! Satser på at vi er ferdige med sykdom for i år:-)
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Takk for i dag ja! Veldig koselig. Ha dessverre en avtale denne dagen :-( Men vi sees vel igjen uken etter håper jeg!
moden mamma Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Som alltid.. koselig! Men denne gangen savna vi mange! Håper du som føler deg "truffet" kommer denne gangen.. Så koselig å være sammen! Vi kommer!
annie72 Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Så bra at det er onsdag denne gangen......da blir det ikke kræsj med babysangen på torsdagene. Vi kommer!!
trine ;-) Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Er for skravlesjuk til å la være å komme! Vi treffes jo så ofte, at det er en viss fare for at vi jentene blir VENNER..... ja vi tilbringer jo mer tid sammen vi tvillingmammaer, enn vi gjør med våre "egentlige venner"....som noen så fint sa det på sist treff. He he. Så trivelig så!!!!!! Og så spennende å finne sammen med jenter som man kanskje ikke ville blitt venner med/møttes i det hele tatt - hadde det ikke vært for de 2 ikke rent ubetydelige faktorer vi har som felles interesse. Dere er en fin gjeng å bruke 1 formiddag i uka på! Jeg kjenner at jeg slapper av og finner adspredelse og inspirasjon og praktisk nytte i dere jenter. Interessant og skikkelig STILIG!!! Gleder meg til onsdag ;-)
cammis80 Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Heisann! Me klarte ikkje komma oss avgårde på torsdag, er ikkje kvar dag me er like tidlig oppe...men prøver igjen no hos vannmamma:) Er også innvitert til å væra med på babykino med mammaer her i lillestrøm så har ikkje heilt bestemt oss, men trur det blir tvillingtreff:) Skal også prøva å få med meg julebordet, men kveldene er litt travle endå men håper det går bedre etterkvart...
Thea-81 Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Vi kommer - og gleder oss veldig til å tilbringe nok en kjempekoselig formiddag med alle store og små
phantomet Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Vi kommer også. T&T er klare for action...
gladmage Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Heisann. Endelig ser det ut til att jeg skal få med meg et treff igjen. Har ikke vært med siden gutta lå i magen men nå er det på tide igjen.. Gleder meg til å treffe dere igjen.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg og guttene har også planer om å komme denne uken Skal bli gøy!
Tvillingenekomiapril Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 Æsj, jeg kan ikke. Onsdager har vi fysioterapeut her og barseltreff etterpå. Kos dere.
Oslo-71 modell Skrevet 28. oktober 2008 #17 Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Må desverre melde avbud i morgen. Har klart å dobbeltbooke med barselgruppa. Må prioritere barselgruppa denne gangen. Siden vi har vært så mye syke har jeg ikke vært der på 6 uker. Sees neste uke da!!!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 29. oktober 2008 #18 Skrevet 29. oktober 2008 Nå som det er snø på bakken og kaos på veiene må jeg nok melde pass til dagens treff, dessverre Har ikke fått på vinterdekk på "min" bil enda og har ikke lyst å bli sittende fast med bilen i en bakke noe sted på veien. Håper på bedre forhold neste uke! Ha et koselig treff jenter! Klem
gladmage Skrevet 29. oktober 2008 #19 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann. Er det ikke typisk, den dagen jeg faktisk hadde bestemt meg for å få med meg et treff så bestemer værgudene seg for å komme med snø... Tar ikke sjansen på å kjøre inn til byen på dette føret tenker det er stor sjanse for trafikkoaos som vanlig når den første snøen kommer... Men kos dere jenter så skal vi komme og hilse på enn annen gang!!!
cammis80 Skrevet 29. oktober 2008 #20 Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Kan nok ikkje komma i dag, har ikkje vinterdekk på bilen... men kommer sterkt tilbake:) Camilla
gullklumpene_2008 Skrevet 29. oktober 2008 #21 Skrevet 29. oktober 2008 Hei, hei... Det var hyggelig å treffe dere alle i dag. Nå har jeg også fått kommet meg hit til dette forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå