:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 er du klar for sjokoladelikør?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 du er tilgitt. hvordan skal vi gjøre det her? bare lage, og ha førstemann og diskutere hvordan det ble etter på? eller snakke sammen under veis? (kanskje det går ut over tastaturene våre... hehe)
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Blir jo litt vanskelig å skrive samtidig da hehe.Kanskje det beste er bare å sette i gang og så diskutere når den har kokt og skal avkjøles...før spriten skal oppi hehe.Enig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2008 jepp. da snakkes vi snart :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2008 den tyknet litt, men ikke mye. kanskje litt tynnere en baylis. min står til kjøling nå. hva skal vi lage av eggevittene?
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Tyknet bare litt min også.står i kaldt vann nå. tja er ganske sulten jeg da så greit å steke å ha på brødskive hehe...eller spare for å lage noe anna i morra hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2008 jeg vurderer å lage marengs. kan jo lage halvparten hvite og halvparten røde... hehe.. men hvor lenge holder marnegs?
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Du det er jeg usikker på,,er faktisk ikke så gla i det..tro det eller ei hihi.Tror jeg skal sjekke litt ut hva jeg kan lage altså.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2008 jeg er ikke så glad i det jeg heller... hehe.. var bare det enste jeg kom på som man trenger eggevite til. også elsker storestøster det.. hun har forsovit kjøpt kokebok til meg i bursdagsgave. gleder meg til å få åpne den... hihi
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 er du veldig glad i å lage mat også? liker det jeg,men blir liksom ikke prioritert å lage ting fra bunn av.Har bedre tid til desserter og juleknask:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. oktober 2008 hehe.. jeg er egentlig mest glad i å lage mat. jeg blir så matlei om jeg skal lage det samme.. så jeg lager stort sett nye ting helle tiden.. hehe... søsteren min sier at hun skal gifte seg med meg.. men jeg har ikke fått noe ring. men nå skal det sies at vi er vokst opp på grandis og lungemos, så alt her er super flott så lenge det ikke er en av de to tingene.. hehe
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 Da er du hvertfall kjempe flink da som lager variert mat.Lager bare "godisting" til jul jeg altså..begynt litt tidlig nå da hehe.Skal jaggu finne en oppskrift på egglikør også..det er også yammi. Vi får lage litt julesnacks sammen litt nærmere jul altså.Hvertfall tipse hverandre:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 23. oktober 2008 jepp det må vi. men nå må jeg gå. søster kom for å gi meg en hårklipp.. hihi
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 Vi skrives.ha en fin kveld videre,klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå