Gå til innhold

Lite liv i uke 22???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med Dere andre? jeg er nå i uke 22, kjenner liv hver dag, men bare et par dult/spark i løpet av dagen... Er det for lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er etter uke 28 du ska kjenne liv hver dag:)

Er selv 21 uker og kjenner et par spark i løpet av dagen. Han snur seg sikkert oooofte å sparker innover noe vi ikke kjenner enda. Når jeg var hos legen for en uke siden på sjekk sku legen høre etter hjertelyd og da kunne vi høre at han sparket og beveget seg mye som jeg ikke kunne kjenne. Vil tro det er ganske normalt med et par spark/dult om dagen da:)

Skrevet

Det er nok ikke for lite:)

eg er 22 uker eg også, kjenner at bebisen dulter i meg flere ganger til dagen :) Detter er nok individuelt =)

Skrevet

Det er nok helt sikkert ikke for lite, jeg hadde dager i mitt første svangerskap hvor jeg nesten ikke kjente noe, men syntes du det er veldig ubehagelig og blir redd, ta deg en tur til lege eller jordmor og få det avkreftet, det er ingen grunn til å gå å bekymre seg, bedre og gjøre det!

Jeg var til og med innom legevakta for jeg syntes hun var så stille!

Skrevet

Skal til jordmor på mandag, så får høre med henne da:-) Men er nok normalt ja... På ultralyden sa de til meg at man skulle kjenne liv daglig fra uke 23,- mens andre sier fra uke 28...

Skrevet

her er det full rulle. Sku tro de sloss inni der. er 23+5

Er vel fra uke 28 en skal bli bekymret om en ikke kjenner liv hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...