Gå til innhold

vonde kynnere i uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap og jeg er 30 uker på vei nå. De siste dagene har jeg hatt utrolig mye og vonde kynnere. Tidligere i dag lå jeg i senga og var redd fødselen var i gang. Plutselig husket jeg åssen rier kjennes ut, for det er sånn kynnerene er (ikke vonde, men sånn som riene har vært for meg den første halvtimen kanskje før de ble verre)

Ble litt redd for om jeg nå kan oppleve en veldig tidlig fødsel...? Har jo hele 10 (!) uker igjen! Bør jeg ta det veldig med ro eller er det vanlig å ha så mye kynnere?

Hadde litt kynnere med andremann også, men mer av det slaget at jeg fikk det hvis jeg bøyde meg, brukte kroppen mye. I dag og i går har jeg hatt det uansett hva jeg gjør/ikke gjør...

Please svar hvis du har erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre/heldigvis ingen erfaring på det området, men ring fødestedet ditt. Kanskje de kan gjøre deg klokere, evt. ta deg inn for en rask sjekk. Det er bedre om du ringer for mye enn for lite, du ringer ikke for din egen del, men for bekymring for lille babyen. :)

Skrevet

Fortell det du skrev her:

"Plutselig husket jeg åssen rier kjennes ut, for det er sånn kynnerene er (ikke vonde, men sånn som riene har vært for meg den første halvtimen kanskje før de ble verre)"

De bør ta deg seriøst, du har født to ganger tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...