Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har jo skrevet litt innlegg her de siste dagene om navn.. Amalie og Sunniva.. Han sa her om dagen at det var greit med Sunniva.. men skjønte jo på han i dag at det egentlig ikke er det.. han vil VELDIG gjerne ha Amalie.. og han sa jo at det var hans tur til å bestemme.. men der sa jeg at han hadde nok misforstått litt.. for det er jo ingen som skal bare bestemme et navn.. men finne to som vi begge syns er fine.. også blir det"hans" navn som velges da.. og da er det jo egentlig Amalie da.. men jeg syns det er litt kjedelig.. Pent men kjedelig.. Men skjønner at han faktisk blir litt skuffa hvis det ikke blir Amalie.. Og jeg har jo ikke lyst til å trumfe igjennom Sunniva eller et annet navn heller.. Så da lurer jeg på om jeg bare må venne meg til Amalie da.. Skal vel klare det å.. Bryr meg INGEN ting om at det er mange som heter det.. for jeg vil heller ha tre i klassen enn ingen på skolen.. har selv et navn som ikke så mange hadde.. og jeg skulle gitt mye for å heller være en Maria eller Kristine.. Ikke aktuelt med dobbeltnavn eller annen vri på navnet.. heller egentlig ikke noen andre navn heller.. Babyen har jo egentlig hett Amalie i noen mnd også ( inni magen enda altså.. ) først nå den siste uka som jeg har begynt å bli litt usikker igjen.. og han kommer ikke til å endre mening .. for han er av den typen når han har funnet noe fint.. så hvorfor tenke mer på det. Hans holdning.. Jeg vet at det egentlig er jeg som er litt tåpelig.. for jeg er VELDIG opptatt av navn.. men vil jo ikke kjøre igjennom noe heller.. jeg vet at jeg får sunniva hvis jeg absolutt vil det.. men så vet jeg jo hvor mye han gjerne vil ha Amalie da... argh.. vet ikke helt hva jeg ville med det innlegget.. og jeg vet at det er en filleting!! hehe
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 navn er ingen filleting:-) Synes dere skal overbevise hverandre eller lete etter nye alternativer,jeg
Skravlemamman Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Enig med Kjipe Laila, finn i såfall et helt nytt navn....., forøvrig synes jeg Amalie er et nydelig navn......, Sunniva blir litt Sabeltann for meg;-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Takk for svar jenter.. Nytt navn tviler jeg på.. for det er uaktuelt for han å egentlig snakke noe særlig mer om det.. han har sagt hva han syns er fint.. da får jeg heller bare ta et navn som han sier.. hehe.. mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå