Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på sånne med bilde på. :)

 

Vil gjerne ha det billigst mulig (og pene kort selvfølgelig hihi...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vistaprint. Billig og bra. Flere typer design å velge mellom. Holder du deg under 200 kr blir det uten moms og toll

Skrevet

Undersøkte litt rundt i dag og valget faller nok på fotoknudsen.no i år også. De har kampanje på -25% om dagene, og de hadde det enkleste opplegget + pene bakgrunner.

Skrevet

Japan photo har tilbud på julekort. Bare kr 2,90 pr. stk. De har også kommet best ut i test:)

Skrevet

kortshop.no

 

:D

 

var veldig fornøyd i fjor iallefall.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...