Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Ser du er på tjukka igjen Hvor langt er du på vei? Vet ikke om du husker meg, tidligere goldenticket... vi fikk relativt likt sist også drøye månden i mellom Jeg har termin i mai:) 10mai...
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Heeeei=) det var lenge siden, vi var jo samtidig på bim vi=) Joda, her går alt bra, er 9 + ... hm, skal vi se (ikke like god oversikt denne gangen) 9+3 kanskje? tror det ja. Termin er 26 mai iflg legen, 28 mai iflg dinbaby=) Så får vi se hva ultralyd sier. Meeen det er mulig jeg er 13 uker på vei også siden forrige mensen var heeelt på tulltur, så vi får se, har fått henvisning til tidlig UL så vi finner ut av dette=) Skal du henge på BIM igjen denne gangen da? Det er jo ikke et menneske der inne for tiden, jo!
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Koslig!! Ja, vi hang sammen på bim husker det kjempegodt! Er der inne å titter nå også, men det er såååå lite liv!! Så jeg henger mest her jeg..hehe
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, ja det er mer som skjer her... Vi må dra med oss folk inn på bim igjen, det var jo helt anderledes før i tiden =( Hehe, du var jo med i Hells Angels også var du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå