Gå til innhold

Tips til god vintervogn???:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips og erfaringer om gode/dårlige vintervogner? Får januarbaby og avhengig av en god vintervogn oppi nord:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombi uten tvil!! ;)

Skrevet

Simo duovogn er den som er breiast. Simo Duo har større bagvogn enn kombivogna. Men, dei er like lange i lengden.

Eg har ei gamal Simo Kombivogn 1997 modell. Den er faktisk lettare enn dei nye modellene som er på markedet.

Skrevet

Jeg har simo kombi og syns ikke følelsen av god kvalitet har svart til forventningen, så vil du ha en vogn i samme størrelse og funksjoner vil jeg anbefale å sjeke ut emmaljunga mondial duo classic, duo edge eller smart duo kombi.

Skrevet

Vi venter novemberbaby - og vi har kjøpt Emmaljunga mondial. Har jo ingen erfaring med å bruke den enda, men har hørt mange si den er perfekt på vinterbabyer...

Den har romslig og god bag, så god plass til både baby og lammeskinn og vinterpose. Det er fire hjul, så den skal være stødig og god på vinterføre.

Gjenstår å se om vi blir fornøyde - men er hvertfall veldig fornøyde sålangt. Den er jo veldig fin å se på også da:) Men også blant de dyreste da...

Den er jo stor og tung, men da også robust og stødig... :)

Det viktigste er vel at den har fire hjul hvis det skal trilles i mye snø - og at bagen er stor nok til å få plass til det som trengs av skinn og pledd og poser - og baby såklart:)

Skrevet

Emmaljunga City Cross. Lett og robust!!

Skrevet

Jeg har kjøp Emmaljunga Mondial. Nydelig vogn, med god plass for vinterbaby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...