Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på veg til bussen for å ta den på jobb. Jeg treffer husvertinna utenfor her og hun sier at en elektriker kommer i dag, og hun skal få han til å montere varmeovn på badet mitt (til nå har jeg ikke hatt noe varme der i heletatt). Hun spør om det er greit, og jeg sier at det er ok. De skal jo bare inn på badet nede. Men når jeg kommer hjem fra jobb, har de tydelig vis vært i hele leiligheten min. De har sikkert sjekket alt som har med strøm å gjøre.

Å kunne hun ikke sagt fra en dag eller to før, slik at jeg hadde hatt mulighet til å ordnet litt. Det så jo forferdelig ut her. Og dessuten, når hun bare tar med seg folk inn på den måten, hva om jeg hadde noe stående framme som ikke burde vises fram? Som en gang hun kom brasende inn og jeg hadde en dildo stående på hyllen under bordet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min husvert har vert ganske lik!! Det er skikkelig kjipt! Snakk om flaue ting som kanskje står framme! Herregud ja! Husverten min titta tilogmed inn vinduet en gang jeg var helt naken! Men men... Før jeg ble gravid turte jeg ikke si noe om det eller si i fra om noenting! Nå som hormonene sprenger sier jeg i fra om det meste, og er det noe som er litt vanskelig å si face to face sender jeg en sms :) Nå sier han i fra når han skal inn i leiligheten osv.

Det er sikkert rart for de som eier hus o.l. at det bor andre der-og glemmer kanskje litt at det faktisk er våres "space" nå... Som oftest er også husverter forståelige nok bare en sier i fra! :D Så det ville jeg også gjort i ditt tilfelle!

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg sa i fra, og fikk den standardfrasen: Jeg glemte det.

Da jeg sa at jeg godt kunne ha tenkt meg å få ryddet litt før de kom, sa hun: Det beste er å rydde litt hver dag.

Hun kunne ha fått prøvd å komme hjem fra jobb hver dag, og værekjempesliten og trett og ha så lite ork som jeg har om dagen. Atpåtil er jeg alene om alt.

Skrevet

...Beste er å rydde litt hver dag. Utrolig frekt sagt, syns jeg!. En bør gi beskjed i hvert fall en dag før om en skal inn i leiligheten. Hun burde bare sagt beklager, og thats it!

Jeg er også irritert på de vi bor hos. Bor i en kjellerleilighet og det er noen trapper ned( murtrapp). Etter at jeg ble gravid sa jeg fra om at jeg ønsket at de skulle sette opp et gelender eller to ned den trappen. Det er nå nærmere 5 mnd siden. De spurte når jeg har termin og jeg sa 1.nov. Ja, da haster det ikke ennå? sa verten. Nå er jeg selvsagt svær og tung, og det begynner å bli kaldt i luften, og snart skal det fryse på her... Ingenting er gjort. For en måneds tid siden ga min mann igjen beskjed om gelenderet. Er det noen hast, sa vertinnen? Ja, sa min mann- vi vil ikke hjem fra sykehuset med baby, og falle i trappen.

Ingenting ble nå heller gjort. For to uker siden traff jeg på de igjen. Ga igjen beskjed. Sa jeg var redd for å gå i den trappen. Han sa han trodde han hadde noe tid til overs denne uken til å gjøre det. Men selvfølgelig: Intet har skjedd, og jeg er rimelig forbanna....

Hva ville dere gjort? Vi er veldig punktlige og ordentlige av oss, og betaler alltid husleia FØR den 1.i mnd( den skal være inne den 1.) Lurer på om vi skal "glemme å betale" i tiden denne gangen??? Føler vi ikke blir respektert. Dessuten er det lovpålagt å ha gelender PÅ BEGGE SIDER I TRAPPER. Det sa jeg da også for en uke siden. Hadde ringt teknisk etat i kommunen. Men DET sa jeg ikke, da. Men jeg føler liksom at de har makten uansettt... deres hus. Kanskje de setter opp leien...det har de ikke gjort på 5 år..og det er bra. Kanskje ber de oss om å flytte? Hva ville dere gjort. (Ble langt dette....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...