Gå til innhold

Hvor mange steder har dere bodd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå bodd 4 steder. Hjemme hos mamma og pappa, og 3 steder med kjæresten min. Forhåpentligvis skal vi bare bo et sted til, der vi kjøper hus:)

 

Sambo har til nå bodd 9 steder. 2 steder med foreldrene, 3 steder med sin eks, 1 sted alene og da 3 med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du hus eller steder rundt omkring?

 

Har vel bodd i over 30 leiligheter vil jeg tro, og 10 byer.

Skrevet

Hl her

 

Jeg mener hus/leiligheter.

 

Over 30 leiligheter?!?! Det hørtes utrolig mye ut..

Skrevet

5 plasser mens jeg bodde hos mamma og pappa

3plasser på hybel(1 av de i samme hus som foreldrene mine)

3 plasser etter jeg flyttet hjemmefra(en av de leilighet i samme hus som forldrene mine)

Har da flyttet 11 ganger, men bodd i samme hus 3 ganger;)

Skrevet

Bodd i 3 forskjellige bydeler i Oslo, og på 2 postnumre på hjemstedet mitt..

Nå bor jeg på postnummer 2, ca 5 min fra der jeg vokste opp.

Skrevet

Alt for mange, er skillsmisse barn og har hatt en mor som har hatt veldig dårlig råd så det ble mye omfarting i en periode.

Det stedet som jeg vil kalle mitt barndomshjem er stedet til mine besteforelder hvor jeg hsr flyttet inn og ut av.

Har bodd på 18 forskjellige steder hvor 14 var før jeg begynte å studere og flytte hjemme fra

Skrevet

Godt spørsmål, skal jeg telle her...

1 sted i texas

3 steder i california

1 sted i washington dc

1 sted i manhattan

2 steder i malaysia

1 sted i sri lanka

10 steder i norge

1 sted i danmark=

30 steder:)

Skrevet

De 10 siste, er det hemmelig hvor de var da eller?

Skrevet

Hahaha, trykket feil;) 20 skal det selvfølgelig stå.

Skrevet

2 steder m foreldrene mine

1 sted m exen

6 steder som singel (ett av stedene var på internat på en skole)

2 steder m go`mannen min... :)

Skrevet

12

 

Tre med foreldre (flyttet til det tredje stedet når jeg var to, så husker ikke de to første da)

fire steder alene

og 5 steder med mannen min

 

Dette fordelt på 5 byer/tettsted

Skrevet

Skal vi se...

 

Flyttet 4 ganger før jeg fylte 7 år, med familien

1 sted med eksen

2 steder med min næværende samboer

6 plasser som singel

 

Er 25 nå! Så litt farting har det blitt! :)

Skrevet

Tenker tilbake...

8 steder med familien

6 steder med mannen min.

14 steder tilsammen :-) jaja vi får se hva de neste 60 årene bringer med på sin vei..

Skrevet

Hmm bodde hjemme hos mamma og pappa en del år, så flyttet jeg til en liten leilighet som jeg og vesla bodde i en stund, så kjøpte vi oss en halvt hus å bodde der 1 års tid, så solgte jeg det å flyttet til Oslo, så flyttet jeg til Bærum å så tilbake til Oslo igjen.

Hmm 6 forskjellige steder blir vel det.

Alt dette på 4 år..hihi..bodde hos mamma og pappa til jeg var 19. så har vært en del flytting etter det :)

Skrevet

Hmmm, få se

 

3 steder med foreldrene mine

4 steder i min nåværende hjemkommune

3 ulike steder hvor jeg studerte

6 ulike hus/leiligheter hvor jeg har jobbet eller vært samboer utenbygds

 

 

Altså 16 steder

Skrevet

Mange steder: 7 steder i voksen alder

Skrevet

1 sted med foreldre

2 kollektiv

2 med min første samboer

1 sted alene

4 med min nåværende samboer

tilsammen 9 steder fordelt i 6 byer/tettsteder

Skrevet

Fem steder med foreldrene mine, to steder alene og to steder med mannen min, så ni ulike hus/leiligheter til sammen foreløpig.

Skrevet

Kommer an på hvor lenge en har bodd der, men steder jeg har bodd mer enn 3 mnd er rundt 30 stykker. Bare i studietiden, 7 år, har jeg flyttet to ganger i året. Fra jeg var 0-6 bodde jeg i fire ulike land, og når vi var hjemme et par mnd om sommeren bodde vi i ulike leiligheter i Oslo.

 

Vi har et sommerhus som vi kaller "hjemme", men foreldrene mine har alltid vært på flyttefot inntil de fikk barnabarn pga. jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...