dritgrei hei hei! Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg begynner å bli sliten... Når man nesten sovner midt i "trollmor"sangen.... da er det lov til å si at man er sliten, er det ikke? Jeg har bare vært alene siden tirsdag, men det er tre dager med alt på egenhånd... eller, mamma passet dem i tre timer i går mens jeg var på jobb, men ellers er alt gjort på egenhånd, og jeg er trøtt. Men huset er rent,og ryddig, for vaskefeen min har vært her i dag, og det er like deilig i dag som for to uker siden! Men nå er dritgreijenta i seng, og dritgreigutten har besøk av e nydelig nabojente, og babyen skravler til taket om noe kjempeviktig..... så da slenger jeg meg har litt, og spiller dustekabal på maskinen.
Sara Rompompei Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Akkurat slik er jeg i dag og. Har egentlig lyst til å bare sooooooove. Oppned om det så skulle være. Kunne godt gått ut i blåse-regnet og tatt meg en dupp også jeg hehe... Men det har seg da slik og sånn at huset mitt slettes ikke er ryddig og rent.... og jeg har invitert en flokk koselige jenter hit i morgen kveld. Noen av dem har ikke vært her før og da vil jeg jo at det skal være skinnende fint og flott. Å ska'n gjæra da? Spille litt dusteboblespill kanskje?
Mariamin Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Du er virkelig sliten når du nesten sovner til din egen nattasang:) Jeg synes også det kan være superslitsomt å være alene med barn og hus. Men så deilig med med en vaskefe da. Kan du ikke trylle henne ned til meg også. Alt virker straks litt lettere og bedre når man har det ryddig og rent rundt seg.
Trollmora Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Huffa meg - det er ikke godt å være alene og såå sliten! Håper dritgreimannen har kommet hjem nå og livet er blitt litt lettere. Jeg har vært bortreist fra onsdag til fredag og det var en sliten Trollfar og Eldstemann som tok i mot sent i går ettermiddag. Deilig da å skue utover ett rent og ryddig hus og vite at det er en jobb man slipper å gjøre )
dritgrei hei hei! Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Neida, han har ikke kommet enda, men jeg tror han kommer i kveld... da tror jeg at jeg skal ta ferie litt :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Det hørtes lenge ut å være alene! Håper du får ferie i kveld da. Du er god! Og det er lov å bli sliten.
Maud Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg blir også sliten av alenedager! Du er flink som fikser det alene :-) Nå er han vel hjemme og du ligger på sofaen hele tiden og får babyen levert inntil puppen og hentet bort når han er mett. Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå