Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg holder på med de siste innkjøpene så alt er klart til frøkna kommer, og jeg tenkte jeg bare skulle høre hva dere har i sengen / vognen (dyne, lammeskinn, osv.), slik at jeg evt kommer på hva jeg har glemt. Takk for hjelp, damer!
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 I vogna til utebruk blir det nok vognpose, til innebruk dyne og pute og laken. I senga dyne, pute, laken og overmadrass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå