Gå til innhold

mistrives på jobb..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal si opp jobben min som fast ansatt i kommunen. Det er en 50 prosent stilling som er alt for tøff for kroppen min.

Jeg har vært sykmeldt ei stund pga at kroppen er helt ødelagt.

Har begynt på i aktiv nå, og er helt ødelagt resten av dagen når jeg har vært på jobb.

Sover dårlig fordi jeg grubler og grubler og er fortvila.

Nå er det så ille at jeg nesten ikke hører hva mine egene barn sier til meg.

Plages veldig med smerter i kroppen noe som tærer på humøret.

Sjefen på jobb er helt tragisk og jeg trives ikke med den jobben jeg har i det hele tatt. Det er ingen støtte eller hjelp å få fra sjefen. Hun er bare sur fordi jeg er sykmeldt og tvinger meg ut i mer og mer jobb.

Familien rundt meg sier jeg må holde ut, ikke finne på å si opp. Kommunen er pliktig til å finne en annen jobb etterhvert osv.

Men nå klikker det snart for meg, og helsa og familien er viktigere enn en 50 prosent fast jobb!!

Så innen mnd er over sier jeg opp!!

Noen med erfaring og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon, er utbrent som følge av at jeg har "holdt ut" i mange år. Alle sier bit tenna sammen, noe jeg angrer på at jeg har gjort. Skal vekk, skal finne en annen jobb. Men er ikke lett, siden jeg bare har 1 utdannelse, og det er den jeg må vekk fra. Skal til samtale med arbeidsgiver neste uke, gruer meg fælt. Synes det er flaut. Føler heller ikke at jeg har energi til å begynne i ny jobb, men blir bare verre av å gå hjemme og tenke og gruble. Har også begynt å isolere meg, og gjør ikke stort om dagene. Jeg har også lyst til å si opp, men har ikke økonomi til det. Ønsker rett og slett ikke tilrettelegging, fordi det er flaut! Jeg vil bort fra kommunen (jeg er også i kommunen, helsevesenet) og starte på nytt, helt på nytt. Kan ikke hjelpe deg siden jeg ikke vet min arme råd selv, men vi har en litt lik situasjon iallfall.

Skrevet

Føler virkelig vi er i samme situasjon ja:)

Jeg har også en utdanning innenfor det jeg jobber som og har kun jobb erfaring fra dette feltet. Har egentlig ikke råd til å si opp jeg heller, men livet mitt skal ikke preges av at jeg mistrives i jobben. Jeg har rett og slett ikke helse til å utføre jobben heller. Og helsa kommer først!!

Nå er jeg bare HELT sikker på å si opp. Gleder meg faktisk!!

Da har jeg 3 mnd på å skafe meg noe annet, og det skal jeg greie:)

Masse lykke til på møte da, håper det ordner seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...