Gå til innhold

Hvor mange bærer ikke ut søpla hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg om en som ikke gadd å bære ut søpla hver dag. Det synes jeg var rart gitt! Hvordan lukter og ser det ut inne da?.... Er dere mange som lar søpla stå inne?...

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser helt fint ut her! Kommer jo an på hvor mye og hva man har kastet om man trenger å bære ut søppel hver dag. Noen ganger gjør man det, andre ganger kan man vente litt.

Men noen må jo ut å fordømme andre som ikke gjør som en selv til enhver tid..

Skrevet

Jeg har 5-delt søppelsortering på kjøkkenet, og søppelbøtte på bad og kontor, og løper ikke ut med søpla hver dag, tar det når det er fullt. Det lukter ikke vondt hos meg, er er ellers fint og ryddig her. Kaster jeg matsøppel som lukter så går jeg selvfølgelig ut med søpla selv om det ikke er fullt.

Skrevet

Hei, du, anonym 18.16. Nå sprøs det hvem som fordømmer hvem... Jeg skrev kun at jeg synes det var rart. Når ble ordet 'rart' så grusomt? :) Du fordømte hvertfall meg, he-he!

Skrevet

Jeg kaster søple posen når den er full, jeg.

Er det noe jeg kaster som lukter ille, feks når jeg har rengjort kattekassen, går jeg selvfølgelig ut med det med èn gang.

Skrevet

Går ut med søpla når den er full ja, har da virkelig andre ting å gjøre enn å bære ut avfall hele dagen! Tar det hvis det lukter, men ikke ellers!

Skrevet

Går ut med søpla når den er full. Tar selvsagt ut bæsjebleier og annet illeluktende med det samme men jeg ser ikke poenget med å gå ut med søpla i tide og utide dersom den ikke er full eller lukter.

Skrevet

Vi tar det ut når det blir fullt, bortsett fra de på badet som har bleier i, de tar vi ut ved behov.

Vi har vanlig søppel i en stor søppeldunk som har lokk på. Ingen lukt. Matavfallet er i spesialdunk under vasken. Hvis det er noe illeluktende oppi der tar vi det ut selvsagt (f.eks rekeskall).

Skrevet

Har ikke så mye i søppelet som luker så mye. Det meste skylles og/eller resirkuleres. Gå ut med restavfallet hver 3 dag, om det ikke er noe som lukter da.

Skrevet

Hahaha, hvor mye søppel har du egentlig siden du må gå ut med det hver dag?

Skrevet

Vi går ikke ut med søpla hver dag, tar det når det er fullt. Om vi kaster noe som lukter går vi selvfølgelig ut med den. Bæsjbleier kaster vi ut på trappa, og tar det hver gang vi går forbi, og ned mot søppelkassa/postkassa.

Skrevet

Jeg bærer først ut søpla når det er fullt. Men hvis jeg feks skal reise bort, så tar jeg jo selvfølgelig med meg søpla selv om bøtta bare er halvfull. Jeg kaster ikke såååå forbasket mye søppel heller da.

Skrevet

Ungen bæsjer i bleia hver dag, Harenkløe. Ergo bærer jeg ut søpla hver dag, gjerne flere ganger. Liker ikke drittlukt :)

Skrevet

Vi har matavfallskvern, sorterer papp og plast, og da er det ikke stort igjen som havner i søppelbøtta. Tar flere dager før posen er full og vi må gå ut med den. Men det lukter jo heller ikke når vi ikke hiver mat der da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...