mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 eller ble det bare med praten, noe som jo i grunn er litt ulilkt oss:-) For da haster det vel i så fall å bestille bord??? Husker ikke hva vi skulle spise, men lurer på om det kom opp i forbindelse med lammeskanken til Klatten?? mmmmmmmmmm nå fikk jeg lyst på god mat..... nammenamm.....
Karomamma Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 JO, skulle vi ikke det? Jeg er selvfølgelig med!!! Allerede nå kan jeg si at det passer utrolig bra fredag 21. november. Da skal nemlig Karopappa ut på lørdagen, så vi er helt sikkert hjemme den helgen Register her, please
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil gjerne, men må nesten se hvilken dato dere blir enige om, for det har begynt å fylle seg opp i helgene allerede og jeg er ikke helt ship shape og må rett og slett se an formen......men jeg vil gjerne:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil gjerne ut og spise 14. eller 15. november... Kan ikke 21. Dvs maten er ikke så viktig, men jeg vil gjerne skravle, fnise, le, drikke vin osv sammen med hyggelige jenter!
Karomamma Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan 14. og 15. også, jeg!! Det er foreløpig kun siste helgen i november som er halvveis booket så langt. Så det er bare å melde seg, jenter Og dere som vil se formen an, kan jo bare henge seg på. Det hadde vært koselig å se alle, da!! Et skikkelig fnise-skravle-le-drikke-spise-dibbetreff
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Den helgen passer dårlig for meg. Men som sagt, dere blir enige og jeg ser an både det ene og det andre. Jeg klarer å møte dere utenom middager også jeg:-)
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har alltid lyst på mat;=) Og i tillegg så synes jeg det er veldig stas å møte dere! Jeg er booket 8. november samt at kællen har bursdag den 22. Utover det er jeg ganske flexi;=)
Ronja65 Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg kan heller ikke helgene 14 og 21 nov...(feierer oldemors 90 års dag i Danmark og blir derfor der noen dager), men kan helgen etter dvs... den 28 nov kan jeg... Hva med dere???...
Babyonboard ;-) Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Hei jenter :-) Det ser ut til at jeg kanskje er i Oslo helgen 21. november.... Hadde vært såååå koselig om vi kunne møtes ;-) Ja jeg bare sier det sånn i tilfelle noen av dere kan altså ;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Ja jeg bare dytter litt jeg altså :-))) Kan godt være på dagen, trenger ikke helaften jeg ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå