prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jg er bare 3+2 idag hvis det er noe der inne:) Har kjøpt meg en clear blue test, og lurer på om jeg skal ta den i morgen, eller er det for usikkert tro?? Jeg skal reise bort i helgen sammen med foreldrene mine så passer litt dårlig å ta test i helgen:S
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 heia:D hva betyr egentlig 3+2 ? =) lurer egentlig på det samme bare det at jeg hadde el i helga og hadde en liten mulig festebløning i går. har veldig lyst å teste. har hørt om folk som har fått positiv test 5 dger etter festeblødningen:D men 10 dager etter er visst ganske sikkert.. huff ble litt rotete dette her:P
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 10dager etter eggløsning eller 10dager etter festeblødning?? Har ikke hatt noen festeblødning jeg:( Det hadde jeg ikke sist jeg var gravid heller:)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg testet positivt med clearblue 3+5
**micke** Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 jeg testa pos på 11 dpo (både morgen og ettermiddagsurin), da var jeg 3+4. slo ut både på billig test og cb digital. tidlig, med andre ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå