Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Dagen startet med sjokk og vantro, FRISKT BLOD??? Har blødd litt hele dag, men d har vært friskt hele tiden og det skal vistnok være bra.... Og har heller ingen smerter, eller? Man blir litt paranoid: Var det smerte fra livmora elelr har jeg bare litt luft? Skjønner? Har vært til legen, de har tatt prøve av hormonnivå, så med mindre jeg får en mensenlignende blødning, så skal jeg tilbake på mandag for ny prøve. Så må jeg vente til tirsdag/onsdag før de får sammenlignet resultatene. Det er vanvittig lenge å vente!! TORTUR!! =(
hoppetihei Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Jeg begynte å blø friskt i uke 4, noe jeg trodde var mens. Neste gang var i uke 7. Da striblødde jeg, inn på sykehuset og det ble konstantert truende abort. Har vært inne til jevnlig kontroll en gang i uka, siden, men fosteret lever fremdeles. De fant en blodsekk i livmora så det ville blø litt. Nå er jeg i uke 11 og beg å bli mer positiv.. Håper det går bra med deg:-) Krysser fingre:-)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hei. Jeg våknet med rosa utflod igår og idag,men utover dagen idag har det gått over til friskt blod... Skal til legen i morgen og håper jeg får time til ultralyd med engang.... Er i uke 6+6..... Så nervøs. Vet ikke om jeg har smerter heller eller om jeg bare er paranoid... Men må si jeg er skeptisk.Håper for alt i verden at dette går bra.... Jeg har flere SA... Lykke til! Håper det går bra med dere!!!! *Krysser også fingre*
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Takker for støtte, det hjelper litt å vite at man ikke er alene. Vet at Sa kan skje alle og at man kan prøve igjen, men proppfull av hormoner og ønsket av barn så føles det fryktelig urettferdig likevel! Blør fortsatt litt friskt blod, håper det gir seg snart... Håper det går bra med dere også!!!!
håpogtro Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hei emso ! Hvordan går det med deg ? Har du sluttet å blø, har du vært hos legen ? Håper alt går bra !!!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 HeI! Var hos legen i går ja, de tok prøve på hormonnivå og skal tilbake på mandag for ny prøve så de kan sammenligne. men får ikke svar før tirs/ons i neste uke, synes d er lenge til... Er mer positiv i dag. Fortsatt ingen smerter og blødningen er minimal! =) Er også fortsatt småkvalm og har ømme pupper, så jeg føler meg gravid, og de sier det er positivt!
håpogtro Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Fælt å gå sånn å vente da.... Krysser fingrene for deg !!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå