prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 lurer på om jeg skal ta en test i morgen, men vet ikke helt om jeg skal kaste den bort eller om jeg skal klare å vente til over helgen:) hvor tidlig har dere testet positivt?? Vet at forrige gang jeg var gravid testet jeg 4+5 og da var det så vidt den slo ut, men det var ingen clear blue test da:)
Fru_HK Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg testet positivt en uke før IKM, veldig tidlig, men sånn er det
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 jeg testet veldig tidlig pga en festelighet på jobben. forventet mens mandag 13, men testet altså positivt fredag 10!! fire dager før!! og d var med quick respons j fikk utslag med da, og den skal man jo egentlig ikke få utslag med før den dagen man forventer mens. så med misstanke om at det bare var en skyggestrek, dro j ut og kjøpte clear blue! tok den halv to, altså ikke på morgen urin, og den var klar positiv!! dette var altså elleve dager etter eggløsning, så er jo muligheter for positivt på tidlig test!!
mami78 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Testet negativt dagen før IKM med billigstrimmel, men positivt hos legen!hcg var rundt 100 da...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 6 dager før.. med billigstrimmel og cb digital.
ben1+ny? Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 3 dager før, med quick respons (sjekket pga skulle ta smertestillende - men vi var prøvere så testet for sikkerhetsskyld), og den streken ble ikke synlig før etter 2-3 minutter, jeg trodde ikke på den, men sambo var sikker, ny test IKM ga ingen tvil - tydelig strek da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå