Gå til innhold

Jeg har mista rompa mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at jeg har endret fasong etter fødselen, men har egentlig ungått å sjekke "hvordan" fasongen er endret (gremmes over bolledeigen rundt magen når jeg ser i speilet :-P).

I dag stod jeg og prøvde den nye buksa mi og så at hele sitteapparetet mitt er borte! Flatt! Hvorfor det? Likte rompa mi jeg..

(Og det var ikke bare buksa som gjorde det, jeg måtte jo titte uten den på også.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingenting! Jeg mister til stadighet hodet.

Skrevet

Vet ikke hva som skjedde med romapa de jeg, men tar du kne bøy i noen uker kommer den snertne rompa de tilbake skal du se ;o)

Skrevet

Kanskje den bare har forflytta seg? For den bolledeig-magen kjenner du vel heller ikke igjen? Be den flytte seg tilbake der den hører hjemme! ;-)

Skrevet

Haha :-) Er det det som har skjedd altså?

Skrevet

Nei, jeg tror egentlig at det er JEG som har fått den rompa di!!!

For ett år siden brukte jeg str 32 i bukser, og til og med DET kunne vært stort til tider. Nå bruker jeg glatt 38!!!! Er det muuuulig? Er jo fortsatt slank, men hvor den rompa kommer fra kan jeg ikke forstå?!?!

Send meg adressen din på PM, så skal du få rumpa di med lynpost!

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

rompa mi er også borte... men frykter stygt for at det er den som ligger nederst på magen... :-p =)

Skrevet

Hadde håpet at all løpingen jeg gjør opp til 4. etg hver dag skulle riste rompa ned fra magen og på plass igjen, men neida.. Har løpt her i 3 mnd, men den henger fortsatt over buksekanten, på FEIL side av kroppen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...