Gå til innhold

hjelp?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter...

Nå er det faktisk snart 4 uker siden jeg sluttet på cerazette og har ikke fått mensen enda...på fredag har det gått 4 uker siden jeg sluttet og kanskje 8 uker siden jeg sist hadde mensen på de...noen som vet hva det kan være?? for 1,5 uke siden hadde jeg skikkelig menssmerter,men ingen mens kom. tok en test på fredag, og ingen +, den var negativ...bør jeg kontakte legen min snart???

trenger råd og kanskje noen som har noen erfaringer og dele med meg?

ha en fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ganske ulikt for person til person, hvor lang tid det tar før mensen kommer etter en slutter med p-piller. Jeg slutta med cerazette nov07, og fikk mensen i jan 08, deretter en gang i april, og siden har jeg ikke hatt mensen. Er visst mange som bruker ett år etter p-pille slutt på og få normal syklus igjen, min er vel litt vel unormal, siden jeg ikke er i nærheten av noen normal syklus.

Men antar for din del at mensen bare lar litt vente på seg, og kanskje er rett rundt hjørnet, kan jo tenkes at du er gravid også da!!

Skrevet

takk for svar:) merkelig disse pillene assa...det er jo også en type minipille og ikke p pille....har alltid hatt normale sykluser,men ble helt merkelig etter bruk av disse....

gravid?? hm...kjennes liksom ikke sånn ut...hadde mens på pillene i starten på august, og ingen etter jeg sluttet som nå er 4 uker siden. testet som sagt for en uke siden med neg resultat ....hm.....

Skrevet

Mm, irriterende at ting ikke fungerer når en har bestemt seg for å slutte. Hadde ikke mensen i hele tatt når jeg gikk på dem jeg, så vi reagerer vel litt forskjellig. Spørs om du bare må smøre deg med tålmodighet en stund enda selv om det er vanskelig...

Skrevet

Hei:)

Jeg sluttet på cerazette i mai og fikk mensen i juli, 8 uker etterpå!

Etter dette har den vært som ei klokka med syklus på 26 dager.

Tror ikke du skal bekymre deg. Minipiller går som regel fort ut av kroppen, og du kan bli gravid før du får mensen tilbake også:)

Skrevet

hei hei, fikk tilbake mensen min jeg idag, da er det akkurat fire uker siden jeg tok den siste minipillen min. Så kroppen kommer seg i gjenge tilslutt. Har hatt det akkurat som deg med mensensmerter og har svidd av noen kroner i totalt bortkasta graviditetstester, er en skikkelig testoman til tider dessverre..... men no håper jeg at kroppen er igang og får rett normale sykluser så man kan prøve på ordentlig ;-)

Håper det samme skjer deg, om du ikke allerede er gravid da, det kan jo skje før man får tilbake de herlige blødningene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...