Gå til innhold

Dr. Willumsens kvinneklinikk i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som har vært der? En venninne av meg tror de har jordmor der, stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

jeg går dit, og mener ganske sikkert at de ikke har jordmor der. de har to kvinnelige leger, spesialisert i gynekologi og fødselshjelp. dr wilumsen tar kun pasienter med rekvisisjon,mens dr deidre (irlansk lege med et håpløst etternavn ;-)) tar pasienter uten.

jeg var der i uke 7og fikk sv.skapet bekreftet og i uke 12 for å se at alt var der det skulle, og at det var . skal tilbake i uke 30 for vekstestimering. har i tillegg hatt ordinær ul.

flott klinikk og høy kompetanse!

Skrevet

Hmm, okei... Pokker så vanskelig det skal være å finne en jordmor man kan trives med i Drammen da...

Skrevet

jeg går til kontroll på fjell helsestasjon. ho som er der, er veldig ålreit. stille og rolig, behagelig dame. mange blir tilknytta det distriktet man bor i. jeg bor på konnerud og den bydelen er slått sammen emd fjell og skoger hva jordmortjeneste angår. ellers så er det ei på gulskogen som er ålreit.(kona til fastlege espolin johnsen, husker ikke navnet hennes nå)

ellers så er det både jordmor og gynekolg ved gynekologklinikken, men har lest litt rundt at det er mye delte meninger om de.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med jorunn på gynekologklinikken

Skrevet

Elisa30: er hun Jorunn gratis å gå til?

Skrevet

Gynekologklinkken kommer jeg absolutt ikke til å gå til. Har flere VELDIG dårlige erfaringer derfra, både jeg og flere venninner av meg. Blir vel Marienlyst Helsestasjon på meg, men da burde jeg vel få rumpa i gir snart, så mye folk som det er der...

Skrevet

Ja, gratis. Men var vel 260,- kr første gang hos jm tror jeg, resten er gratis. Få henvisning fra legen din, ellers er ikke gyn der gratis hvertfall, om jm er gratis uten henvisning vet jeg ikke.

Skal du dit, ring og bestill time så fort som mulig, hender det er litt ventetid på legen der med henvisning. (vil du derimot betale 600? kr får du fort time på dagen) så kan du heller ordne henvisning i mellomtiden før timen. Tror du må innom gyn før jm.

De har ul apparat både hos gyn og jm. betryggende. jm bruker det nå bare noen sekunder for å være 100 % sikker på seteleie.

Og jorunn følger deg opp ut i fra hva du ønsker- hvor ofte, ekstra behov etc. Nå går jeg hver 3. uke.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...