jinte1983 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Men seriøst, nå er jeg 36 uker på vei, og jeg er DRITTLEI av at 98% av de jeg møter, om det er kjente eller ukjente, eller jeg møter dem ofte, så skal de trøkke tur seg: "næmmen har du ikke fått'n ut enda?".... Altså, når jeg humper rundt med den megasvære magan, så er vel kanskje ungen inni der enda da eller?.... Må bare få ut litt frustrasjon, hehe.... Smiler og svarer høflig, men tenker faens dust, hehehe.... det, og at alle lurer på hvor mange jeg egentlig skal ha.... fem svarer jeg
Paulita Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Huff, det er irriterende at alle plutselig får seg til å kommentere kroppen min i alle vinkler.. "ja, nå har du fått litt større rumpe" f. eks. det er noe jeg personlig svært sjelden ville sagt til et annet menneske! hihi, men det er tydeligvis akseptert når man er gravid. syns det er mye bedre med de som sier at jeg ser så flott ut, eller frodig/fruktbar osv. Nå er ikke jeg såå stor enda, men har da fått høre at jeg er stor, selv om jeg iflg legen min ligger litt under gjennomsnittet i str på magen (livmoren)... folk blir liksom så eksperter på alle typer graviditet fordi de selv har vært gravide virker det som...
jinte1983 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 synes mange som ikke har vært i nærheten av å gå gravide, og begge kjønn, sier det de vil og jeg, hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå