baby ventes 11 mars :) Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 jeg var med venninna mi ut på en kjøretur her om dagen og så satte ho på lufte annlegget på bilen, jeg synes plutselig det luktet kjempegod mc donalds mat og tenkte det kanskje var i nærheten. ho holdt på og le seg skakk og fortalte at ho hadde snik spist mac donaldsmat dagen før i bilen, og trodde alle alle spor var sletta, he he. jeg lukta rett og slett gårsdagens middag gjennom lufteanlegget!!! ingen andre gjorde det
frua Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Artig historie. Det kan være snedig å ha den gode luktesansen innimellom. Jeg må sniffe litt ekstra på mannen min innimellom. Lukter såååå godt! Ulempen er i lunsjrommet. Enkelte kollega har pålegg på brødskiva som jeg ikke klarer lukten av. Jeg er 14 uker på vei, og har ikke sagt det på jobb ennå. Tror de stusser litt når jeg må flytte meg dersom pålegget til naboen stinker. Nå har jeg kartlagt sånn ca hvem det er trygt å sitte ved siden av.. he-he
Mone snart3barnsmor Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 å så heldig du er som synes mannen din lukter godt, jeg synes nemmelig min stinker stakkar..... uff... ikke lett det der, han stinker jo ikke til vanlig.... å så min stakkar lille gullunge elsker jo leverpostei på skiva, men mamman bare brekker seg når hun er i samme hus som en leverpostei, ikke lett dette..... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå