blond Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Etter å ha blitt skremt av et innlegg på Kokebok skal jeg kjøpe meg noen bokser til å ha melet i og alt det andre som står åpent i kjøkkenskapene. Ekkelt å tenke på hva som kan ha tatt bolig i maten vår!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hvetemelet har jeg i en tupperware boks. Kjempekjekk den. Har noen flere bokser som jeg har sukker og ris i. Alt annet av mel, havregryn ol står i posene sine i skapet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Har mange mange tupperware bokser. Og prøver å ikke ha noe bare i poser.. Har ikke fått med meg innlegget på Kokebok da, hva var det for noe? Jeg klarer å holde det mye mer rent i skapene våre når alt står i bokser..
katta og co Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Har det meste melet i tupperware bokser. De er helt fantastiske!
blond Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Sikker på at du vil vite det? http://www.barnetmitt.com/forum/thread/138907275
solemio Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg sverger også til Tupperware. Hadde ikke trodd på det, men fikk de av ei venninne og ble omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå