Gå til innhold

jeg kommer til og havne rett i helvete.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kalte akkurat min datter på 3 /12 år en 'drittunge'.....Lillebror på 6 mnd hadde sovnet i armene mine og trang sårt og sove. Han har ikke sovet i hele dag. Spurte henne pent om hun kunne være stille. Hun var sulten. Snart middag...nei, det godtok hun ikke. Ok - ta litt rosiner, men vær stille vær så snill. Etter 3-4 knyttnever rosiner ville hun ikke godta at det var nok siden det er middag snart. Hyl, skrik, spark - oppforer seg som en 2 åring igjen......uff og uff.

Nå sitter hun oppe og gråter og jeg sitter her nede og kjenner at jeg skjelver...Kan ikke fatte at jeg akkurat skrek dette til henne. Herregud, jeg kommer til og råtne i helvete!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da går du opp og ber henne om unnskyldning...

alle kan vi miste besinnelsen

Skrevet

Det er sånt som skjer da...be om unskyldning du:-)

Skrevet

Tro meg, du er ikke den eneste som har gjordt det!!!

Gå og si unnskyld med en gang. Så blir det bedre både for deg og henne. Og tro meg; DU RÅTNER IKKE I HELVETE :-)

Skrevet

Hm..da lurer jeg på hvor jeg havner... Gå opp å si unnskyld. Det er det eneste vi kan gjøre, og barna vet at vi ikke er supermennesker. Kjenner folk som mener foreldrene aldri har sagt unnskyld. Må si det ofte jeg, spesielt med eldstemann som ofte får skylda.

Skrevet

Har vært oppe og sagt unnskyld og forklart hvorfor jeg ble sint. Huff....barn tilgir deg så lett. Foles som jeg ikke fortjener det. Hun er en provelse denne 3 1/2 åringen min...Sinne tokter om alt fra påkledning ti mat, bad, ....you name it. I spasmer på gulvet, sparker og hyler, rod i anskitet. Når man da er syk, har en baby og sover dårlig, ++++

Men så 'poff' - plutselig er hun blid igjen som om ingenting har skjedd.

Takk for 'support';

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...