Gå til innhold

Mannen min er blitt litt kjendis :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er med i en TV-serie. Så nå har det haglet inn med SMSer og tlf. Så mange som har fått dette med seg. Han hadde ikke snakket noe om det på forhånd så det var mange som ble overrasket. Morsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS Heldigvis heller ikke Luksusfellen :-)

HI

Skrevet

Han har ikke gått i den fellen altså? Godt er det! Du vil sikkert ikke fortelle hvem som er mannen din, eller? Du er jo likevel anonym.

Skrevet

Jeg kan jo nesten ikke røpe anonymitetn her inne på en åpen side. Ellers så er det jo ikke noen hemmelighet.

HI

Skrevet

Opp til deg det. At en anonym har en kjæreste som er på tv i blant røper vel ingenting?

Skrevet

Men det er ikke så vanskelig å finne ut av det hvis jeg sier type serie. Poenget mitt var at det var morsomt at han var blitt litt "kjendis".

Skrevet

Sikkert rart å se han på tv? Ble han kjekkere da, synes du? Er glad jeg slipper å se meg selv på tv, holder å få et glimt at meg i speilet i blant.

Skrevet

Jeg trodde at han skulle bli kjekkere på TV- med alle de sminkemuligheter de har, men jeg synes at han er finest i virkeligheten. Rett før han var til filming så hadde vi vært i syden, så sminkørene gjorde ikke så mye med han.

HI

Skrevet

Men så lenge du er anonym, kan du jo bare si serien.. :o) Ja, vi her inne er nysgjerrige.

Skrevet

Da tror jeg fort dere hadde funnet ut hvem det er, søke opp navnet på tlf.no, og da avslører jeg meg.

HI

Skrevet

jeg og ble kjempe nysgjerrig.... :-) Eneste nye serie jeg tenker på er tett på tre med Espen Eckbo - var jo med noen "statister" der..

Skrevet

Men han har ikke statistrolle da, han har en ordentlig rolle med masse replikker. Jeg får bli med han på kjøpesenteret i morgen for å se om han har fått noen "kjendisstatus". Morsomt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...