Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hvor mange ganger har dere flyttet "inn og ut" av et forhold? ..og hva var grunnen til at det ikke gikk lengre?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Har bare hatt en samboer. Var uaktuellt for meg å flytte sammen før fordi jeg ville ha opplevelsen og erfaringen med å klare meg alene og bo i kollektiv. Har hatt fire kjærester som mamma "vet" om, og hadde jeg vært en av venninnene mine hadde jeg da vært samboer minst tre ganger.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Har hatt en samboer for mange år siden, det tok slutt fordi han ble heroinavhengig. Er gift nå, med verdens beste mann:) Har hatt en del "småkjærester" tidligere, men telles ikke stort nå.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Tar bare med samboere, har hatt tre. Første mens jeg gikk på vgs, vokste rett og slett ifra hverandre, ble sammen når jeg var 14. Med nr 2 orket jeg rett og slett ikke mer pga. vold og rusmissbruk, veeeeldig glad jeg ikke fikk barn med han. Nr 3 bor jeg med nå, er gift og venter vår første :-) Satser på at det går denne gangen
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Har hatt 1 kjærest i ungdomsårene, og 2 kjærester/samboere. Forholdet mitt i ungdomsårene var vel mer som et venneforhold, vi hadde ikke sex. Vi var sammen 2-3 ganger... Mitt første samboerskap varte i 1/2 år. Var ikke forelsket i typen, og da var det dumt å fortsette, forutsetningener for forholdet var feil fra begynnelsen av. Jeg syntes litt synd på fyren fordi han var blitt bedratt av sin tidligere samboer. Var ingen følelser inni bildet fra min side. Min nåværende samboer er jeg fortsatt sammen med, men vet ikke om dette kommer til å fungere så veldig lenge pga hans alkoholforbruk og misbruk. Han er alkoholiker, og har de "feilene" som følger med det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Har kun hatt ett seriøst forhold før jeg møtte samboeren min. Var sammen i 3 1/2 år, bodde sammen fra første stund. Det gikk ikke lengre fordi jeg ikke elsket ham. Trodde jeg gjorde det ganske lenge, men jeg var altfor ung og naiv. Når jeg tenker på ham nå, blir jeg nesten kvalm. Kan ikke tro at jeg ble i det forholdet så lenge som jeg gjorde! 8 mnd senere møtte jeg mannen i mitt liv, som i dag er samboer og far til min sønn.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Kjærester har jeg hatt i fleng, både seriøse og ikke fullt så seriøse forhold, så jeg tar kun med samboere. Jeg har hatt to, inkludert han jeg bor med den dag idag. Han første jeg ble sammen med var en psykopat/sosiopat, og det tok meg lang tid å komme ut av det forholdet. Dette var jo og selvfølgelig grunnen til at det ble slutt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 har hatt 3 samboere inkl han jeg bor med i dag...) Den første forsvant med ei ny dame, den andre ble mere og mere aggresiv og voldelig for hver dag som gikk....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Hadde en kjæreste et års tid på videregående, men vi hadde nok aldri blitt gamle sammen, litt for forskjellig... Hadde også en kjæreste fra jeg var ca 18-22 år, vi bodde av forskjellige årsaker aldri sammen. Ble slutt fordi han var utro til stadighet, og var en veldig sterk personlighet. Jeg ble en tøffel av en nikkedukke som fant meg i alt for mye sammen med han, var ikke noe greit for noen av oss.. Hadde noen dater og småforhold innimellom, men ikkenoe seriøst. Han jeg er sammen med nå har jeg vært sammen med i 10 år og gift med i 8 av dem. Kunne ikke funnet en bedre mann, han passer meg perfekt :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 1 "samboer" før mannen min.. Beholdt min egen leilighet, men bodde hos ham. Pakket alle sakene mine en gang det året det ble slutt, men kom tilbake. Så kastet han meg ut, over natta, noen mnd senere.. Sukk, burde bare blitt vekk når jeg dro selv.. Så, 4 mnd senere, ringte han meg i fylla og savnet meg.. Så jeg sov hos han da, og et par netter til.. Så helga etter en natt, og helga etter en natt.. Før han ikke ville svare meg lenger, og sa at jeg plaget ham.. hmmm... Fant ut etterpå at han var utro mot meg, og derfor gjorde det slutt.. Også var han utro mot henne når jeg var hos ham etterpå.. Men offesielt er grunnen til at det ble slutt: Forskjellig livssyn/religion, og dermed så han ikke for seg en fremtid, for han trodde ikke vi ville kunne bli enige om barneoppdragelse. Så nå er jeg gift med en herlig mann som deler mitt livssyn, og som jeg elsker over alt på jord.. Nå planlegger vi barn!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Har hatt 1 kjæreste og vi bor sammen nå 11 år nå om ikke så lenge.
winneboo Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Har hatt en samboer. Kjærester har jeg ikke drevet å telt. Men er vel en 4 stk det har vært seriøst med. Her var det jeg som ba min tidligere samboer om å flytte ut. Jeg sluttet ikke å elske han men han var fryktelig sjalu, og hadde desverre ikke sans for økonomi. Han løy om gjeld osv. Jeg klarte ikke stole på han å la han dra meg ned i gjørma sammen med han. Har en liten datter jeg skal forsørge så hadde ikke råd til å ta den sjansen. Det hender jeg angrer på avgjørelsen for følelsene ble ikke borte, men jeg følte at datteren min trengte en stabil stefar, ikke en som sløste penger her og der, å ville ikke risikere at jeg ikke skulle ha råd til å forsørge datteren min pga hans pengebruk.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Kjærester: har kommet ut av tellinga Samnoer nr 3 nå. Og oss er og blir det
Gorosa Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Hadde en kjæreste for en kort periode da jeg var 18, ble sammen med mannen min da jeg var 20 Vi er nå gift, venter vårt 3. barn , og vi har snart vært kjærester i 8 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå