nyttårsbabyimagen Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Er dette tidlig. Er førstegangs. Kan dette på noen måte være tegn på tidlig fødsel?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Dæsken d va tili ja! Sporte du ikke jm da du va dær å ho kjente d va festa? :-) Ho ville nåkk sagt nåt te dæ om d va nån fara forbunde me d:-)
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hodet til min førstefødte festet seg også i uke 30, ei venninne av meg som er gravid nå festet hodet seg også akkurat i uke 30. Var vanlig det.
2barnsmamma77 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Min første festa seg uke 31, og ble født 3 dager før termin. No festet babyen seg i uke 32, er nå i uke 36. Har ikke hatt noe betydning for meg bortsett fra at en må hyppigere på do og litt mere nedpress kanskje.
ula ;o) og gutta Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Mini festa seg tidlig hos meg og, men jeg er nå 2 dager på overtid og ingen tegn til fødsel enda.. så nei, det behøver ikke å bety tidlig fødsel.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 samme her,er førstegangs uke 30+2 og hode er festet. jm sa ikke noe om dette så regner med at alt er ok å normalt:)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Er helt normalt hos førstegangsfødende. Ikke noe tegn på at det blir noen tidligere fødsel. Men veldig betryggende å vite at det er festet.
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Det hørtes rart ut i forhod til det jeg hørte når jeg skulle ha nr.1. Legen sa da at hodet hadde festet seg, mens jordmor så "sprøyt det fester seg ikke før like før fødselen..." Jaja, de er jo uenige om så mangt:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Da tror jeg jordmora di har en egen oppfattelse/mening av hva det vil si at hodet er festet. Hos flergangsfødende er det derimot mer normalt at hodet ikke fester seg før fødselen.
Girlygirl83 Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk vite idag at hodet var "så og si festet" . Hun var litt usikker... Hmm... 38 + 1.
Sola mi:) Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Har nettopp kommet hjem fra kontroll til jm og vi snakket om dette med at hodet er festet.. her festet det seg i uke 31, og jeg er førstegangs. nå var det godt festet som hun sa, men som hun forklarte.. hodet står jo ikke fast for det. det har bare gått ned i bekkenet men kan fortsatt rotere fram og tilbake, så sånn sett likte ikke hun betegnelsen "festet", for det var litt misforståelser rundt dette.. er forresten 37+5 i dag og ser ikke ut til å bli fødsel noe tidligere, selv om hodet har vært "festet" i flere uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå