Gå til innhold

Da takker jeg for meg...


surfepia

Anbefalte innlegg

Begynte blø i går og dro derfor til gynekolog til UL idag.. Fikk bekreftet det jeg fryktet. Vi har mista babyen vår.... Var 13 uker på vei og hadde termin i begynnelsen av mai. Tungt er det, må inn til utskraping i morgen. Vet ingenting om hvor lenge vi må vente før vi kan prøve igjen...Men uansett så blir det ingen sommerbaby på oss likevel.

Ønsker alle dere andre lykke til videre og kos dere litt ekstra med magen fra meg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vil bare ønske deg lykke til videre. Dette er ikke noe gøy... :(

 

Var hos gynekologen i dag jeg også, har hatt en ma, så skal til utskraping i morgen tidlig. Jeg var 11 pluss noen dager.

Men jeg tror det er en mening med det som skjer! og vi har mange muligheter til :)

Vi får slappe av i helgen, forbrede oss på at tiden SKAL gå fort, og forbrede oss til neste gang, når det ER vår tid!!!!

 

Dette klarer vi!!! ikke gi opp håpet! Dette er noe ganske mange opplever virker det som!

 

Stor trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg også!

Gruer meg veldig til helgen, sambo må bort for han spiller fotball. Så han blir med meg på sykehuset i morgen etterpå drar han og kommer ikke hjem igjen før lørdagskveld.

Jeg ble så trist og sjokka over beskjeden at jeg spurte ikke om noe. Fikk du spurt om når du kunne prøve igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er trist å lese:( Det må vel være verst å gå så lenge, og ha en abort... Å ha planlagt, liksom..

 

Jeg har blødd litt i dag, og når jeg så det ble jeg helt gåen i kroppen. Er svimmel og jeg skjelver på hendene... Men jeg aner ingen ting på MA og SA, jeg vet ikke symptomer på om barnet bare dør.. Jeg er så livredd nå, men det har gått bra når jeg har blødd før.. Så har fortsatt et lite håp. Om jeg klarer å komme meg ut av denne sjokktilstanden jeg er i nå.

 

Håper dere klarer dere videre og at det går fort for dere igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen en av det du skriver...

Jeg hadde verdens snilleste gynekolog, men blei helt satt ut, så jeg spurte ikke om noe nesten, bare om hvorfor jeg fremdeles hadde så utrolig med symptomer.

Men tenker vi får litt informasjon i morgen:) gruer meg sykt, men samboeren min også blir med, og så må han på jobb etter det er ferdig.

Har fått min kusine til å komme i morgen kveld, sånn at jeg ikke sitter helt alene.. Det burde kanskje du også, ha noen som vil være hos deg?

 

Nå må vi fokusere på og komme oss på bena, og gjøre oss klar til neste runde meg nye muligheter:) og da er vi enda klarere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal høre om noen av venninnene mine kan komme innom. Men begge bestevenninnene mine (som jeg helst ville hatt her) er utenbys denne helgen, så timingen kunne vel ikke vært verre..

Men du får ha lykke til i morgen! Og ja vi skal snart være tilbake!! Håper bare ikke det blir så lenge til.....

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei der! Jeg ville ringt gynekolog eller legen bare for å få sjekket. Greit å få vite så snart som mulig, tungt å gå i uvisse. Men småblødninger er jo ikke uvanlig, så jeg krysser fingrene for deg. Nok med to av oss her inne som har mistet idag!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre dette.. Det må være det verste som kan skje meg.. Går hele tiden med et lite snev av angst for SA eller MA.. Men, jeg har hørt at SA og MA ofte ligger i slekten.. Så hvis din f.eks. dinmor har hatt det, er det også stor fare for at du får det..? Ingen i min familie (som jeg vet om) har hatt dette... Derfor håper jeg egentlig det stemmer, så jeg kanskje kan få senket skuldrene littegrann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist å lese om... hver eneste gang får jeg sug i magen! HUff, håper du kommer deg fort igjen! Det skal visst bare en periode til før man kan prøve igjen. MASSE lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym, da tror jeg dessverre du er feilinformert. Slikt skyldes i svært få tilfeller arvelige feil hos mor. Det er som regel feil ved fosteret, noen svært få tilfeller kan skyldes arvelige kromosonfeil. Men de aller aller fleste skjer uten at man vet hvorfor, annet enn at fosteret ikke utvikler seg normalt, noe som ikke har noe med arv å gjøre da det ikke skyldes forhold hos mor....

Ikke meningen å skremme deg, men å fortelle deg at dette er naturens gang, enn så trist det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei surfepia.

Hvordan går det med deg etter i går?

*tenker mye på deg*

 

Jeg må si at jeg har aldri vært borte i noen mer søte, hyggelige, snille mennesker som i går, sykepleierne legene og opperasjons legene var bare helt fantastiske :) Dette gjorde min opplevelse så greit som mulig!

 

Nå sitter jeg nesten bare å tripper, de sa at jeg skulle vente til 4-6 uker etter vanlig mensen !!! Så nå får vi bare vente!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Joda det går.. Har hatt noen tunge dager, spesielt tungt å måtte legge seg alene i går siden sambo er på fotballkamp.. Men han kommer hjem i kveld og det skal bli godt!

 

Men så bra at du følte deg vel ivaretatt i går da. Jeg hadde også veldig greie sykepleiere og leger. Men jeg måtte vente fra kl 10 til kl 14 før jeg ble tatt inn til operasjon og det var pyton...

 

Jeg fikk beskjed om at min hcg enda var oppe i 3000, var 3160 for 1 1/2 uke siden, så det hadde gått lite ned. Og jeg forsto det slik at den måtte ned til 0 før jeg kunne få eggløsning igjen. Og de anbefalte meg å vente to menstrasjoner før vi prøvde igjen. Ble utolig skuffet av det jeg, ser for meg at det kommer til å ta mange månder da. Har bare en tanke i hodet nå og det er å få sjangsen igjen.... Krysser fingrene og håper det går fortere for oss begge to! Kos om du oppdaterer meg, send meg gjerne melding på profilen om hvordan det går med deg!!

Stor klem!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Surfepia.

Leste nettopp om deg og hadde liknende opplevelse i sommer, SA uke 10. Det er et utrolig sjokk ja, og noe man aldri skulle tro skjedde en selv, men det er jo det som er så rart. Det skjer med 25% av alle unnfangelser. Jeg fikk beskjed av tre forskjellige gynekologer at jeg kunne prøve igjen når jeg følte at kroppen var klar for det.byrde ihvertfall ikke vente mer enn en mens. Vi prøvde igjen faktisk før jeg fikk min mens tilbake og nå er jeg gravid igjen:)Det gikk superkjapt å bli gravid igjen. Krysser fingre og er utrolig nervøs for at det kan skje igjen. Men men.... Det rår man jo ikke så mye over, får bare ta alle forhåndsregler osv. Masse masse lykke til, og husk at du fremdeles kam få en sensommer-baby....

Hilsen en som har vært i samme sko.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du har hatt noen utrolig tunge dager, med tanken på at din samboer i tilegg ikke har vært hjemme. Det er jo han som står deg nærmest, og som alltid støtter opp. Så har nok ikke vært lett for han heller... :( Så er nok bra for begge når han kommer i kveld, om han ikke allerede har kommet :)

 

Med tanken på sykehuset så ser jeg at du også måtte vente! Utrolig kjedelig i en sån situasjon! Vi var der 08.30 og jeg ble tatt rundt 15 tiden. fikk dra hjem rundt 18, og enda var det da to til som lå på rommet vårt (stakkas mennesker!) Så jeg var bare glad de rakk å ta meg.. Er ikke sikker på om de rakk de andre... (Så syntes bare jeg var heldig)

 

Jeg har lagt deg til i min profil, så tenker du får en meldig en dag.

 

Det jeg skal bruke tiden til nå fremover (må få tiden til å gå....) er å male!!

Dette er noe jeg må få gjort før jeg blir gravid igjen :)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...