(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Her kan du se resultatet: www.tinkerbelle.bloggg.no Og her er oppskriften 500 gram melis (+++, det holdet ikke med bare 500 gram gitt) 1/2 dl fløte 1 eggehvitte ca 12 droper peppermynteolje.. smak til slik du liker de. rør alt sammen i en bolle til du kan trille små kuler i hendene. Enklest om du tar litt melis inni håndflatene. Sett de på ett brett og stikk non-stop eller annen pynt du vil ha i de. Du finner utfyllende oppskrift på blogg-linken til tante jul på min bloggside. nam nam..tror jeg da. lille likte de iallefall, jeg har ikke smakt.. annet en litt som jeg måtte slikke av tommelen før jeg fikk skrudd på krana for å vaske av meg klisset. haha.
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 ØØØYYYYY juksepave....jaja mortilgunnar og jeg skal lage likør ikveld...hihi...har du smakt på dropsa nå??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 haha. nej jeg har ikke det, og har ikke tenkt å gjøre det før fredag heller. ;p jeg spiser nemlig ikke sukker. og dette er bare sukker, men det lille jeg slikket av fingeren var godt altså. haha. skal dere lage likør? nam. husk å poste om det ble vellykket da.
Stjerne37 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Å du må gi tilbakemelding når du har tatt et helt drops i munnen.Er det vellykket så må jeg lage drops også. Ja,vi skal lage en slags sjokoladelikør "sammen" over nettet etter cæsar...handlet inn i stad og gleder meg vilt. Er for å smake allerede ikveld...bare litt sia jeg skal på jobb i morra:)
frk Nilsen Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Må prøve dropsene om de er gode :-) Og sjokoladelikør da... Jeg er i himmelen bare av tanken :-P Dere må poste om det blir noen suksess! *iler inn på bloggen til (S)TinkerBelle*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 dustemikkel. dårlig gjort at du skal være så forbanna flink og gjøre det før meg, det tar bort glansen fra meg... hahaha.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 hihi.. likøren vår blir sikkert dødsbra.. hihi.. egentlig burde vi laget disse dropsene også, men jeg har ikke alle ingrediensene
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2008 mortilgunnar! hahahha. sorry. det tok nøyaktig en halv time eller noe å gjøre det, men jeg hadde en flink hjelper med non-stoppene da. var sikkelig enklet, om enn litt klissete!! kan ikke flere se da, og si at jeg er flink! i bloggen!!! hehehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2008 muselusa nå var jeg ute i boden og smugsmakte på en. hehe. De var kjempegode!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå