2exu-guttjanuar2010 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 går nå inn i min 33pp,og lurer vel mer eller mindre på om jeg snart skal gi opp og innse at vi aldri kommer til å bli foreldre.
ALIICE Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Huff, du har min største medfølelse! Er det en spesiell grunn til at du ikke blir gravid da?
*Ønskergjerne* Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 hei,jeg har vært prøver en stund ( 14 pp) kanskje ikke så lenge men har ikke vært til noe utredning ennå,håpte vi greide det på egenhånd... men neida,ikke skjedd no ennå... enn du-HI-vært til utredning?eller vet du hvrofor det tar tid???
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 heia henriette 33pp:D Jeg er også inne i min 33pp. i januar er det 3 år med prøving.så skjønner virkelig frustrasjonen din! vet akkuratt hva du går gjennom =( HATER DET. har vært til utredning og alt er som det skal. har tatt en del el tester og de slår ut ofte, svømmeprøven til sambo er også bra! har dere vært på utredning? hadde el i helga og i går var det noe friskt lyserosa hvergang jeg var på do samt i trusa. tenker jo med en gang på festeblødning. men da igjen tør jeg ikke håpe så mye lenger fordi skuffelsen blir alltid like stor. men når det er sakt så har jeg aldri før opplevd blod når det er så lenge til ikm. hva med deg? Stor klem
MK73 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 4.5 år. Har nettopp hatt vårt femte prøverørsforsøk. Uforklarlig barnløse.
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 heia MK73: så utrolig leit å lese. det gjør meg virkelig vondt. dere har vel allerede vært gjenom alt den en skal vær igjennom ettersom dere er godt i gang med prøverør. har dere fått konstatert at det ikke er noe i veien med en av dere? når jeg var på utredning sa hun gyn til meg at det er 30%sjangse for at det kan være noe gaslt med meg, 30 % sjangs for at det er mannen, 30% at det er oss som par som gjør det umulig for oss å få sammensveisa sæd og eggcelle og 10% er uvisst... hvorfor er det sånn!! det er ikke rettferdig! dere fortjener virkelig å få det til da!! ØNSKER DERE MASSE LYKKE TIL, det fortjener du! klem
Eva76 Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Det nermer seg 3 år med stormskritt. Kasta p-pillene i jan/feb 2006 månedsskiftet engang, husker ikke akkurat -skulle jo bli gravid med en gang, så dette behøvde jeg jo ikke tenke over ;-) Nå er vi inne i prøverørskarusellen, selv om de bare så vidt er starta. Venter på oppstart enda, men er gudsjelov godkjent.
*mitt største ønske* Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Hei hei!!! Fikk TR idag, så går nå inn vår 23 pp, blir 2 år i januar siden vi begynte å prøve.... Jeg er såååååååå lei av å treffe på "kjente" som er gravide eller som nettopp har fått barn, jeg vil jeg også!!! Jeg elsker barn overalt, hvorfor skal det da være så vanskelig for oss?? alt er som det skal med meg og samboer, og jeg skal nå sette igang med min 3 pergo kur, og nå skal jeg ta dobbelkur, håper det hjelper!!! Lykke til jenter, er det noen som virkelig fortjener å bli gravide er det ihvertfall oss=))) *klem*
Nullenusken Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Er nå på 28pp.... Er på andre runde med pergo, og utenom bittelitt lav aktivitet på svømmerne, så var alt normalt.... Han var og innenfor normalen.... Vi tar en lang pause etter denne måneden, for jeg trenger avbrekk, men håper jo selvsagt at pergoen hjelper og det blir fulltreffer nå!
doffine Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 er i pp 38 nå... så nå håper jeg virkelig at det sitter noe.. Vet at jeg virkelig traff EL denne gangen, var hos gyn for min årlige sjekk og da så hun EL, så jeg bare håååååååååååååååper nå) blir en lang helg å vente.. ikm den 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå