mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Har blitt beskyldt for å ha ringt til barneværnet med bekymringsmelding i dag. Og det er ang. ungen til broren til min samboer. Har flere ganger tenkt tanken men jeg hadde aldri gjort det. Er uønsket i huset der og jeg får ikke lov til å se ungen engang. Ungens mor sliter psykisk og har fått det for seg at jeg tydligvis er en stor trussel. Dette er slitsomt og vi er naboer i tillegg. (
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 hmm.. kjedelig situasjon da.. hvordan er forholdet til din bror?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 mener selvfølgelig broren til samboeren din å han?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 hmmm, skjønner godt at det er slitsomt og skuffende.. =/ Men går det ikke ann ¨å prate med din bror og fortelle at dette ikke er deg? Rart at de velger å skylde på deg, for man får oppgitt av barnevernet hvem som har ringt inn om man ønsker det.. =/
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Huff..høres ut som en liten trivelig situasjon. Får håpe det løser seg for barnets del, de burde heller søke støtte i familien enn å støte familie fra seg i en slik situasjon,det kan du kansje få samboeren din til å forklare for sin bror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå