Gå til innhold

Sårende og skuffende opplevelse..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt beskyldt for å ha ringt til barneværnet med bekymringsmelding i dag. Og det er ang. ungen til broren til min samboer. Har flere ganger tenkt tanken men jeg hadde aldri gjort det. Er uønsket i huset der og jeg får ikke lov til å se ungen engang. Ungens mor sliter psykisk og har fått det for seg at jeg tydligvis er en stor trussel. Dette er slitsomt og vi er naboer i tillegg. :o(

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

hmm.. kjedelig situasjon da.. hvordan er forholdet til din bror?

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

mener selvfølgelig broren til samboeren din å han?

Skrevet

hmmm, skjønner godt at det er slitsomt og skuffende..

=/

 

Men går det ikke ann ¨å prate med din bror og fortelle at dette ikke er deg? Rart at de velger å skylde på deg, for man får oppgitt av barnevernet hvem som har ringt inn om man ønsker det.. =/

 

 

Skrevet

Huff..høres ut som en liten trivelig situasjon. Får håpe det løser seg for barnets del, de burde heller søke støtte i familien enn å støte familie fra seg i en slik situasjon,det kan du kansje få samboeren din til å forklare for sin bror.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...