Gå til innhold

ææ, jeg har plutselig ingen termin! :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ultralyd i dag, 4.gangen pga stort hopp mellom mens termin og ul-termin... menstermin er 30.okt, og ul-termin har til nå vært 18.nov...men i dag var hun plutselig så usikker, så jeg har ingen termin nå :s hun sa at det var like sannsynelig at det var den 30.okt, som at det var den 18.nov...

kan jeg kreve å bli igangsatt hvis ikke bebin har kommet to uker etter den 30.? vil jo ikke at han skal "forvokse" seg der inne, det er jo ikke bra å gå for lenge heller.....

skal på føden på mandag for å prøve å snu han, så tenkte å høre litt hva de gjør i sånne situasjoner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok du får hyppig oppfølging og at de tar vurdering om ingangsetting underveis. Tipper du får UL ganske ofte der de måler størrelsen på babyen og ser på om morkaka fungerer godt. Så vurderer de det sammen med sånne ting som blodtrykk, resultateter på urinprøver osv.

Skrevet

okei, da får jeg håpe på det, takk for svar :)

Skrevet

Lykke til a nina, håper bebbisen kommer snart:) Hørte du hadde litt høyt BT å? Det sv.skapet ditt har det jammen vært litt med, men ikke lenge til du har den lille i armene:)

Skrevet

eg har akkuratt dei samme datoane som deg, pluss at babyen er 20% over gjennomsnittet.. jordmor har sakt at hun føller ekstra godt med fra uke til uke hvor mye babyen vokser.. sist uke var magen like stor, hun bjynte å snakke om igangsetting men vi måtte ta det om magen ble større.. er også redd for at min termin stemmer pluss det er en stor unge der inni at hun blir kjempestor! men fødselen kan jo ennå starte den 30.oktober ...

Skrevet

ja, har hatt litt høyt BT, så fått beskjed om ta det med ro for å slippe å havne på føden igjen, og hadde ikke tenkt å sove der no mer før han skal ut :P hih....

hvordan står det til med deg og magen da ?

Skrevet

Får kreve å bli fulgt opp veldig godt fremover, vet jo aldri når det blir for lite fostervann f.eks. Ja, og hvor mye babyen vokser. Har ikke så mye å si for fødselen det, er mest hodeomkretsen som teller, resten kjenner du vel ikke presse sånn som hodet. Fikk høre at jeg hadde en stor baby jeg og, men ikke så tjukk rundt hodet så da går det vel bra.

Vi får håpe fødselen din snart er igang, synes jammen de har tullet nok med de termindatoene dine. Jeg forventer ingen baby før 10 des;)

Skrevet

Får iallfall håpe den babyen din snur seg, hvis ikke kan du vel kreve keisersnitt så fort som mulig! Lykke til på snuing. PS: skal til JM i mr jeg å for å se om min fortsatt sitter. Krysser fingrene for at den har snudd seg.

Skrevet

ja du skal vel gå over nå også :P

lykke tæll hos jordmor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...