Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vil være ferdig med dette svangerskapet!!! Jeg er så tung, alt er et ork og jeg har så mye vondt i ryggen. Sover dårlig og er sliten av å være alene med datteren min - dette på tross av at jeg har verdens snilleste unge, og en mamma som stiller opp på hva det skal være. Jeg har tusen ting å gjøre, men ingen energi tli å få det unna. Blir sliten av den minste ting.... Og enda er det treeeeeee måneder igjen til termin, og alt kommer til å bli enda tyngre for hver uke. Jeg holder ikke ut å tenke på det, samtidig som det er omtrent det eneste jeg klarer å tenke på. Jeg gleder meg til å komme hjem, til klokka er sju så jeg får legge datteren min - også meg selv rett etterpå..... Akkurat nå vil jeg bare sove til januar.......... *urk* Sorry mitt gnålete innlegg, måtte bare.....
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hvor er pappaen da? Kan ikke han hjelpe til?
dårlig ånde Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 jeg føler med deg. jeg er 14 uker og bælfeit allerede.
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe... bra vi er flere. Har aldri vært så tung som jeg er nå, og det sliter virkelig på mer enn jeg hadde trodd. Nei, papapen kan ikke hjelpe til akkurat nå, han er på sykehus i en annen by noen uker. Men han er superpappa til vanlig, så det blir lettere når han kommer hjem
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 sukk.. kjenner meg veldig godt igjen ja.. =( jeg er nå nede i under 5 uker til termin.. en lettelse!! det går kjapt, selvom dagene virker lange. min første er født i januar, synest det var supert, for da fikk jeg julestress og slik på slutten, sånn at dagene gikk fortere =P får håpe du snart føler deg litt bedre og opplagt.. sykemelding? vitaminer?? dette hjalp meg veldig!
dårlig ånde Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 hvilke vitaminer virrevapp? jeg medisineres på sjokolade for tiden...
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke mulighet til å sykmelde meg, og det ville nok vært den rene trygdesvindel uansett. Det feiler meg ikke nok til at jeg ikke kan jobbe, jeg vet selv at dette er mest av alt et spm om min egen innstilling... prøver å ta meg sammen, men det er vanskelig når man er helt gåen. Mangler nok noen vitaminer, så får prøve å få skikk på matvanene - så kanskje vekta sakner farten også, hehe... Det som irriterer meg mest av alt er at jeg egentlig har så lite å klage over, sånn alt sett under ett - at jeg blir kvalm av meg selv fordi jeg ikke GIDDER å være glad. Spark meg i rævva, noen.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 haha, sjokolade er en god trøst ja.. Nå må jeg be mannen kjøpe med hjem.. kan ikke høre ordet uten å måtte ha.. Må ha det.. BARE MÅ HA DET =P nei, jeg fikk noen multivitaminer på apoteket. hjalp mot leggkrampene og da det inneholdt magnesium. Trodde ikke jeg hadde noe vitamin mangel, men det hjalp i alle fall =) Ellers hjelper nok sjokolade og hihi og godies ellers selvfølgelig... huff, ja,da er det noe annet når det egentlig bare er innstilling, men er slitsomt selvom ja.. hmmmm... når kommer mannen hjem igjen da?? gjør noe du liker, noe som pleier å gjøre deg glad?? =/
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Han kommer i morgen kveld, men drar igjen på søndag, og jeg skal jobbe hele lørdag - så ikke så mye vi får sett hverandre i grunn Men blir deilig å se ham, vi har bare sett hverandre noen få timer den siste mnd, når han har helgepermisjon. Blir jo ikke akkurat strålende humør av den situasjonene heller, hehe. Mat er trøst, det er det som er så synd - og min selvkontroll er lik null til vanlig, så nå går det over alle støvleskaft, hehe.. Jeg laget album med alle kortene vi fikk til bryllupet i sommer, det var veldig koselig Når jeg får opp pc'n hjemme skal jeg få framkalt noen bilder og fortsette på scrappingen jeg begynte så friskt med da datteren vår ble født (for halvannet år siden, høhø...) Det er koselig det også, og fint å holde på med når været er som nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå