Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Mitt aller første minne er fra jeg var nesten 2 år og vi var i syden på ferie. Husker at vi gikk gjennom en mørk tunnell som førte ut på stranda. Og i den tunnelen var det mye kaldere enn utenfor, også var det glasskår på asfalten Rart hva man husker altså. Hva er ditt første minne?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 He he morsom tråd! Jeg husker at jeg satt på en huske sammen med bestekompisen min på utsiden av blokka jeg bodde. Det var sol og vi sang av fulle lunger den samiske joiken "sami ednan".. ( eller hva den heter..)
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Var to, tre år og mamma overlot meg til en venninne for noen timer. Jeg var livredd, husker enda den følelsen - jeg kjente ikke dama, hun hadde en datter som var året eldre enn meg, og var uhyre sjenert ovenfor henne. Husker redselen som murret i magen hele tiden. Vi drakk kakao på kjøkkenet, og det var litt fint - men alt i alt var jeg mest redd. Jeg vet at mormor bodde like i nærheten av der vi var, og at leilighetene deres var nokså like (samme borettslag), men likevel helt ukjent og annerledes. Mamma sier jeg var så liten at jeg umulig kan huske dette, men jeg gjør det - og det er utelukkende fordi det var så skremmende. Det er litt jævlig å tenke på, ettersom jeg har overlatt datteren min skrikende til folk hun ikke kjenner selv (dagmamma, barnehage). Håper hun glemmer det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vet det, det har jeg tenkt på også! At man må gjøre det beste ut av enhver situasjon med de små, for vi vet aldri hva som blir deres første minne Hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Husker bare vagt et minne, der jeg balanserte på planker, i vår fremtidlige hus... mamma og pappa holdt på å legge gulv...jeg var akkurat 2 år da...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg husker soverommet i det huset vi bodde i da jeg var veldig lita... Vi flytta derfra da jeg var to år, så kan ikke ha vært gammel (har aldri vært der etter det).. Har liksom følt at jeg visste hvordan det så ut der, og da jeg beskrev rommet for min mor i halvvoksen alder så stemte det nøyaktig med hvordan vi hadde hatt det.. Litt rart at man kan huske ting fra man er så liten. Mitt neste barndomsminne er da broren min ble født. Da va jeg nettopp fylt tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå