nettie med 4 små Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Ble dere fornøyde, og ble det mye i MVA og fortollingsgebyr?
MintCondition Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bestilte sånne gratis bordkalendere derfra i fjor, de ble kjempefine faktisk Siden de var gratis aner jeg ikke noe om kostander, betalte bare frakta.
nettie med 4 små Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Dytter en gang til jeg:)
mathildes mamma Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har bestilt og fått flere stykker- Jeg måtte bestille de i flere omganger slik at det ble under 200 kr inkl frakt, for da slipper man moms og toll. Hvis man bestiller to like, får man dem for under 200 kr tilsammen inkl frakt. Skal man ha litt forskjellige, må man bestille en og en. Men et lite tips: når du først har bestilt en kalender, får du masse tilbud på mail seinere om å bestille flere gratis eller billigere. Så det lønner seg å bestille en og så vente litt. Husker ikke helt hva prisen på en kalender ble, for jeg bestilte så mye annet (julekort og greier). Tror det var ca 85 kr for en kalender + frakt. Ble hvertfall under 200 kr for to like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå