Gå til innhold

hvor romantisk er du?

Pulverheksa & Hokus og Pokus

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva gjør dere når dere skal ha en kosekveld bare du og partner? :) Skal overraske kjæresten i mårra med en hyttetur :) har ordna barnevakt og skal lage noe god mat men er redd det ender med å glo på tv hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. spørs vel hvor mye du vil gjøre ut av det :D

lage noe god mat, pynte med noen søte hjerter, levende lys,

kanskje du kan skrive et kort eller noe til han om hva du tenker å føler om han kansje, kanskje du kan lage gavekort ;) KUN for den kvelden =P Du kan leie en romatisk film :D hmmm...

vet ikke =P tror jeg er passe romantisk, men da må jeg være i stemning :P kanskje dere kan gå en tur opp på et fjell og drikke kakao og spise en kvikk lunsj og kikke litt på landskapet før dere går hjem til hytten å varmer dere, spiser god mat, kanskje lage den sammen??

mye gøy å gjøre, men kommer litt ann på hvilken person man er =)

Lykke til i alle fall :D

Skrevet

Takk for tips :) det var en god ide det med kortet! Hvis været er bra kan vi også gå en tur med kakao! Har så lyst til at dette skal bli en fin kveld, det er veldig sjeldent vi har barnevakt og tid til å være kjærester..

Skrevet

ja, er så utrolig viktig å ta vare på de små øyeblikkene man får =)

håper det blir en perfekt kveld :D og dere koser dere masse :D

Skrevet

Jeg er ikke romantisk på den " stearin lys og se hverandre dypt inn i øynene". Vi klarer det ikke, og det blir bare komisk. Hadde en kjæreste en gang som hadde strødd roseblad gjennom hele leiligheten, fyrt i peisen, lagt frem skinn på gulvet og små retter med mat - men det er bare ikke meg:) Han var en litt eldre mann, og for meg ble det litt gammelmodig.

Om vi hadde en hyttetur sammen så hadde vi gått en kjempe lang tur. Altfor sjelden vi får gå så lenge og fort. Tatt med stormkjøkken og pannekakerøre på brusflaske - og kokt kaffi og spist. Komt hjem og spist middag på kjøkkenbenken, og hatt sex resten av kvelden og drukket masse sprudlevann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...