Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Vi hadde barnedåp for ca 2 mnd siden, hvor vi bestilte mat. Vi har forsatt ikke fått noen regning for den skulle komme i posten. Hadde dere ringt og etterlyst den eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Nei,jeg hadde venta. Er ikke din oppgave å etterlyse. Er dem som skal sende.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Klart du må ringe å etterlyse den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå