Fuglehjertet Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Dette blir dagens lille hjertesukk fra meg. Jeg har et keisersnitt fra før, og ville så gjerne føde vaginalt denne gangen. Men naturen og babyen jobber mot meg, for gullet har lagt seg i seteleie med hodet opp og bak - og derfor anbefaler de keisersnitt denne gangen også. Vi har forsøkt snuing uten hell og ventet i det lengste på at den kanskje ordnet opp selv, men nå har vi endelig spikret en dato. Det er jo litt spesielt å få en bestemt dato å forholde seg til da - med mindre vannet går.... :-)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Skjønner godt frustrasjonen! Men det er vel best å ikke ta noen sjanser. Det positive er jo at du kan planlegge Fra når satte den lille seg på stumpen? Snudde den seg eller ble den sittende fra den satte seg første gangen?
Fuglehjertet Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vet ikke hvor lenge, men da jeg var i 34. uke tror jeg det var var hodet opp og rompa ned, og siden har det ikke vært noe endring.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 hvor langt er du på vei da? babyen til ei jeg kjenner snudde seg ikke før i uke 38.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå