Gå til innhold

Anbefaler ingen å bestille i fra bokkilden=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte boken svangerskapsdagbok hos bokkilden for 15 dager siden og har enda ikke mottatt den. Ringte de derfor i dag for å høre hvor den blir av, fikk et svar som sjokkerte meg litt. De har boken på lager men har enda ikke sendt den ut, og kunne heller ikke fortelle meg når de kom til å sende den ut. På nettsiden deres står det at leveringstid er på 3-10 dager, og når jeg fortalte hun på telefon hvor lenge det var siden jeg hadde bestilt boken begynte hun å bli frekk...måtte jo ikke telle med lørdag og søndag osv. Det hele endte med kanselert bestilling, tolererer ikke å bli behandlet på en slik måte. Bestilte heller boken hos bokklubben=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk www.haugenbok.no - beste service som finnes!!

Skrevet

Så rart. Jeg har alltid fått bøkene kjempe fort fra bokkilden!

Skrevet

Jeg anbefaler også haugenbok.no på det varmeste!

Skrevet

Jeg har bestilt fra Bokkilden én gang. Og bøkene kom sent, ja (de som var på lager også).

Skrevet

bestilller fra haugenbok jeg også :)

aldri hatt noen problemer med de, og de er raske :)

Skrevet

Jeg har og bestilt fra bokkilden. Og de var veldig sen med å sende dem. måtte også ringe etter dem og høre om de var på vei. Og de var ganske frekk ja. Handler ikke der mer for å si det sånn. Nå handler jeg på tanum.no. Er kjempefornøyd!

Skrevet

Hm, rart! Jeg har bestilt masse fra bokkilden og har alltid fått det jeg har bestilt veldig fort! Er riktignok en stund siden jeg har bestilt noe nå, så kanskje de har blitt dårligere?!

Men de har samme bøkene i bokklubben og bokkilden - men i bokklubben er det gratis levering... bare et tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...