Engel, skatt og lite frø. Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 http://advarsel.no/2008/10/23/hysterisk-gravid/ Jeg vil veldig gjerne høre deres meninger på denne bloggen.
wowo Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Leste både artikkelen fra linken og artikkelen de viser til fra Aftenposten. Jeg er ikke så opptatt av om noen synes jeg er "hysterisk gravid", det er kanskje fordi jeg har så stor tro på min egen følelse at dersom jeg er redd eller usikker tar jeg kontakt med legen min. Han har også sagt at det må jeg bare gjøre!!! Må legge til her at jeg ikke har tatt kontakt med han til nå, da jeg har kunne funnet svar på min spørsmål hos andre som er eller har vært gravid, men hadde ikke kostet meg en kalori å gjøre det. Men jeg må si at det artikkelen i Aftenposten tar opp, ang. all info.om graviditet og hva som er farlig kan være med å gjøre meg relativt stresset. Jeg har leste litt i en bok, skjekket på matportalen hva som anbefales av spise og ikke spise og spurt legen min om en del på 1 kontroll. Utover dette er jeg jo her og synes jeg får en del nytting info og råd. Jeg har valgt å ikke stresse og søke på alt (gjorde det litt i starten), for det finnes mye forskning, og for min del tror jeg det bare vil gjøre meg, ja faktisk hysterisk, men det er MEG!! Kanskje vil noen synes jeg er uansvarlig som ikke søker opp forskning på området og nileser alt, men jeg har funnet det som passer for meg. Jeg tror at vi kvinner må finne ut hva som passer for oss, og også stole såpass på egen følelse at dersom man har behov for hjelp tar man kontakt med lege/jormor uten å komme inn med "halen mellom beina" fordi noen andre mener vi er hysteriske!!!!!!!! Ble litt lang dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå